Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه فروتن اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار زوج در استان تشکیل پرونده داده اند و متقاضی فرزند خواندگی هستند.

او با بیان اینکه مدت زمان انتظار برخی از آن‌ها حتی به ۴ تا ۵ سال می‌رسد، افزود: سخت گیری‌های بهزیستی برای سپردن کودک به خانواده‌های متقاضی در حد‌ی است که بررسی شود زوج از شرایط روحی - روانی مناسب، نداشتن سوء پیشینه و آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروتن ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون سرپرستی ۳۰ کودک بی سرپرست به ۳۰ خانواده در استان واگذار شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، بیش از ۸۵ درصد کودکانی که در مراکز شبه خانواده بهزیستی فارس به سر می‌برند، بد سرپرست اند و به همین دلیل امکان دادن سرپرستی اکثر آن‌ها به خانواده‌های متقاضی وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر ۵۰۶ کودک شیرخوار تا ۱۷ ساله در مراکز بهزیستی به سر می‌برند، اما به دلیل بد سرپرست بودن به صورتی موقتی به خانواد ه‌ها سپرده می‌شوند.
انتهای پیام/م

واگذاری ۳۰ کودک بی سرپرست به ۳۰ خانواده در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید

دنیل آنجورین ۱۴ ساله که یکی از هواداران سرسخت آرسنال بود، هفته گذشته به شکلی غم‌انگیز به قتل رسید

طرفداری | هفته گذشته، چند فرد ناشناس در شمال شرق لندن به دنیل آنجورین حمله کرده و او را با ضربات قمه به قتل رساندند. این اتفاق تلخ در حالی برای آنجورین رخ داد که او تنها ۱۴ سال سن داشت و در حال رفتن به مدرسه‌اش بود. خانواده و معلمان آنجورین، او را کودکی بسیار باهوش و بامزه توصیف کردند که علاقه زیادی به فوتبال داشته و از طرفداران پر و پا قرص آرسنال بوده‌است.

در همین راستا، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در جدال امروز خود با بورنموث، به دنیل آنجورین ادای احترام خواهد کرد. ضمن اینکه توپچی‌ها حمایت خود از خانواده کودک قربانی را اعلام نمونده و اقدام وحشیانه علیه او را محکوم کردند.

دو تیم آرسنال و بورنموث از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در جدالی حساس از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم امارات میزبان این تقابل خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید