Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:38:16 GMT

نقش بنکداران در تجارت بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۳۴۷۰

نقش بنکداران در تجارت بررسی می شود

رئیس اتحادیه صنف توزیع کنندگان و عمده فروشان مواد غذایی شیراز با اشاره به اینکه واحد‌های توزیع کننده موادغذایی تنها عرضه کننده نیستند و نقش بی بدیلی در اشتغال و کار آفرینی دارند؛ گفت: همایش سالانه اتحادیه توزیع کنندگان و عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی شیراز بیست و پنجم مرداد ماه در شیراز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، عبدالله رزاق منش در خصوص محور های این همایش سالانه بیان کرد : یکی از اهداف این همایش روشنگری در خصوص جایگاه بانکداران ، تجار و توزیع کنندگان در چرخه تولید کشور است البته برون رفت از شرایط موجود با  جذب نظرات فعالین صنفی از سراسر کشور در این همایش نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که این همایش دنبال آن است. 

وی با بیان اینکه شرایط سختی در کسب و کار های صنفی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: تجدید نظر در قوانین و اجرای قوانینی که در جهت حمایت از صنوف در کشور وضع شده است می تواند کمک شایان توجهی به برون رفت از شرایط موجود کند.

رزاق منش تاکید کرد: البته تا زمانی که زیرساخت ها در کشور ایجاد و تقویت نشوند نباید انتظار داشت شاهد اجرایی شدن قوانین حمایتی در کشور باشیم.

رئیس اتحادیه صنف توزیع کنندگان شیراز تعداد اعضای این اتحادیه را بالغ بر ۴٨٠ عضو عنوان کرد و تاکید کرد: محدودیت های ارزی و گران شدن قیمت تمام شده در برخی از کالا ها منجر شده تا واحد های صنفی محصولات را به قیمت خرید و با کمترین حاشیه سود به مصرف کننده نهایی ارائه دهند.

 لازم به ذکر است که واحد های صنفی بیشترین حجم اشتغال زایی در صنعت را به خود اختصاص داده اند و بهبود وضعیت و معیشت این بخش نقش موثری در افزایش درآمد سرانه و درآمد های جاری استان دارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال درآمد صنعت کسب و کار مواد غذایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد