Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروویه میلیچ، مدافع موردنظر باشگاه استقلال ظرف ۴۸ ساعت آینده جهت شرکت در تست پزشکی و عقد قرارداد وارد تهران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هروویه میلیچ، مدافع اهل کرواسی قرار بود دیروز (یکشنبه) با حضور در ایران در تست‌های پزشکی استقلال حضور پیدا کند و پس از تایید در این تست‌ها، قراردادش را با آبی‌های پایتخت امضا کند اما به دلیل آماده نشدن روادیدش نتوانست در ایران بماند و از فرودگاه امام خمینی بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث ناراحتی استراماچونی سرمربی استقلال شد و او مدیران استقلال را تهدید به استعفا کرد. در همین راستا باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای راجع به این موضوع منتشر کرد که به شرح زیر است:

کادرفنی تیم استقلال چهارشنبه شب گذشته درخواست خود را رسماً جهت حضور هروویه میلیچ و دو ایجنت ایشان به باشگاه استقلال اعلام کرد.

کادرفنی به دلیل مراحل آماده‌سازی بازیکن اصرار داشت که این سفر با پرواز مستقیم بلگراد به تهران انجام شود که این پرواز فقط هفته‌ای یک بار برقرار است (روز یکشنبه). به همین خاطر باشگاه استقلال فرصت کافی جهت گذراندن مراحل اداری اخذ روادید را نداشت.

عصر شنبه گذشته اولین ایجنت میلیچ وارد تهران شد. روادید ایشان با رایزنی‌های مختلف و همکاری مسئولین ذیربط صادر شد و با ایشان یکشنبه صبح در دفتر باشگاه جلسه‌ای در خصوص انعقاد قرارداد برگزار شد که با هماهنگی‌های بعمل آمده فیمابین مدیرعامل باشگاه و سرمربی و همچنین مدیر برنامه بازیکن کلیات و تمامی شرایط قرارداد مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد بعد از ورود بازیکن و تأییدیه پزشکی قرارداد نهایی امضا و مبادله شود.

جهت حضور دو مهمان دیگر، مراحل اداری پیگیری شد اما بدون تردید فرصت کافی جهت نامه‌نگاری‌ها وجود نداشت و نامه‌نگاری اداری تا مرحله دبیرکل فدراسیون پیش رفت و متوقف شد. به همین دلیل باشگاه مجددا رایزنی‌های مختلف را در پیش گرفت.

باتوجه به ورود مهمانان باشگاه استقلال به تهران در ساعت ۱۶:۱۵ دیروز، گروه تشریفات باشگاه جهت استقبال و پیگیری به فرودگاه امام خمینی اعزام شدند اما متاسفانه پس از ساعتها رایزنی و تلاش، تماس‌های مختلف از طرف وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه با مسوولین مربوطه در فرودگاه امام خمینی، روادید دو مهمان باشگاه استقلال صادر نشد! مسؤول نهاد مستقر در فرودگاه امام تنها در شرایطی حاضر به صدور روادید بود که نامه مکتوب به دست ایشان برسد اما به دلیل کمبود وقت و ساعت‌های تعطیلی این کار امکان پذیر نبود.

در نهایت پس از گفت‌گوی باشگاه با مهمانان خارجی مقرر شد که آنها با هزینه باشگاه استقلال به دوبی سفر کنند و ظرف ۴۸ ساعت آینده پس از صدور روادید وارد تهران شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور