Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دانشگاه فرهنگیان رضا کچوئیان عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان از پایان یافتن مهلت مقرر برای ثبت نام مهارت آموزان در آزمون جامع اصلح شهریور ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: از تعداد کل مهارت آموزان واجد شرایط برای شرکت در بخش مولفه کتبی آزمون جامع اصلح ۱۵ هزار و ۵۲۸ نفر موفق به ثبت نام در سامانه هدف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش سرپرستان مدیریت پردیس‌های استانی را در راستای اجرای هر چه بهتر مولفه ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان ورودی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و همچنین مهارت آموزان باقی مانده سال ۱۳۹۵ در اول شهریور ماه امسال قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: رعایت برخی موارد از جانب استان‌های مجری برای هماهنگ شدن با مرکز سنجش این معاونت ضروری است.

کچوئیان از آماده سازی و ارسال دستورالعمل اجرایی آزمون توام با درج همه ضوابط، شرایط و شرح وظایف عوامل اجرایی به مراکز برگزار کننده آزمون جامع اصلح در استان‌ها سخن گفت و افزود: پیش بینی و انجام اقدامات لازم بر اساس تعداد مهارت آموز شرکت کننده در آزمون، به منظور آماده سازی و تجهیز مکان مناسب آزمون در ۳۱ استان کشور، الزامی است.

بیشتر بخوانید:جزئیات آزمون اصلح مهارت آموزان/ آزمون مرداد ۹۸ برگزار می‌شود

استاد دانشگاه در ادامه از آزمون جامع (اصلح) به عنوان شاخص مهم ارزیابی مهارت آموز و اعتبار سازمان یاد کرد و گفت: اختیاری بودن انتخاب محل آزمون به هنگام ثبت نام، از جمله امتیازات در نظر گرفته شده برای تامین رفاه حال مهارت آموزان به شمار می‌رود.

نهایی شدن فهرست ناظران اعزامی آزمون اصلح

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان از نهایی شدن فهرست اسامی ناظران اعزامی سازمان مرکزی به عنوان نمایندگان تام الاختیار این دانشگاه در سطح استان‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: گزارش‌های دریافتی از مراکز و پردیس‌های استانی حاکی از آمادگی کامل آن‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به ضرورت ایجاد هماهنگی‌های لازم با استان‌ها به عنوان فرایند پایانی برگزاری آزمون جامع (اصلح) تصریح کرد: ظرف چند روز آینده جلساتی مجازی به صورت ویدئو کنفرانس توسط مرکز سنجش این معاونت بر پا خواهد شد.

این مقام مسئول، فعالیت شبانه روزی فعالان و برگزارکنندگان آزمون جامع (اصلح) را ستودنی خواند و اظهار کرد: ارتقای فعالیت‌های دانشگاه در حوزه ارزیابی و تضمین کیفیت، افتخاری مهم برای مجریان اصلی سیاست گذار در سازمان مرکزی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزار و ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در استان اجرا می‌شود.   معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.   همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت: در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند