Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن نیز از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم ذوب آهن و الاتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 نماینده عربستان به پایان رسید. با توجه به شکست 2 بر 1 ذوبی ها در بازی رفت، الاتحاد در مجموع با نتیجه 6 بر 4 موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
الاتحاد عربستان 4-3 ذوب آهن ایران
دوحه-ورزشگاه حمد کبیر
دو شنبه 21 مرداد 1398 ساعت 23:30

ترکیب دو تیم

گزارش گل ها

ذوب آهن در حالی به مصاف الاتحاد عربستان می رفت که برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی، باید این بازی را می برد. اما در آخرین دقیقه نیمه اول شاگردان منصوریان گل خوردند و امید اصفهانی ها کمرنگ شد. در دقیقه 45 روی یک ارسال کوتاه از سمت چپ دروازه ذوب آهن، توپ به امیلیانو وچیو رسید و او نیز گل نخست را به ثمر رساند.

نیمه دوم اما با گلزنی ذوب آهن آغاز شد. در دقیقه 53 کرنر ذوبی ها به مدافع الاتحاد خورد و توپ وارد دروازه آن ها شد تا حساب کار 1-1 مساوی شد. دو دقیقه از گل ذوب آهن نگذشته بود که توپ به سمت دروازه ذوب آهن آمد و محمد باقر صادقی از دروازه بیرون آمد تا توپ را دفع کند اما توپ از زیر پایش رد شد و به گل دوم الاتحاد تبدیل شد.

در دقیقه 63 الاتحاد تیر خلاص را شلیک کرد و از سمت چپ روی دروازه ذوب آهن یورش بردند و توپ را به دهانه دروازه رساندند و رومارینیو موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

رومارینیو دست بردار نبود و در دقیقه 69 بازهم گلزنی کرد. این بار پاسکاری عربستانی ها توپ را از قلب دفاع ذوب آهن به رومارینیو رساند و او نیز موفق شد گا چهارم تیمش را به ثمر رساند.

ذوب آهن در ادامه توانست یک گل دیگر نیز به ثمر رساند. ارسال قاسم حدادی فر از روی نقطه کرنر و ضربه سر هادی محمدی منجر به گل دوم ذوب آهن شد که در دقیقه 72 به ثمر رسید.

بار دیگر شاگردان منصوریان موفق شدند که به گل برسند این بار در دقیقه 83 پس از یک حرکت تیمی ذوبی ها به سمت دروازه الاتحاد شوت زدند که توپ را برگشت همراه شد و در ریباند کریستانتوس موفق شد گلزنی کند.

در نهایت بازی با همین نتیجه 4 بر 3 به پایان رسید و ذوب آهن در مجموع 6 بر 4 مغلوب الاتحاد شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا