Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@04:38:03 GMT

سرقت لوازم خودرو توسط دو سوناتا سوار!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۴۹۵۹

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه از دستگیری سارق لوازم خودرو خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ احمد گودرزی گفت: هفت صبح روز گذشته بود که ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی های خود در این محدوده به یک دستگاه سوناتای مشکوک پارک شده در کنار خیابان برخورد کردند که یک نفر از آن پیاده شده و در حال وررفتن با خودروی ۲۰۶ دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنگام نزدیک شدن ماموران به این فرد، سریعا او سوار بر صندلی شاگرد خودروی سوناتا، به همراه همدستش که راننده دستگاه بود از محل متواری شدند و طی تعقیب و گریز، پلیس مجبور به تیراندازی هوایی شد که با اینحال متهمان همچنان به سمت خیابان نبرد جنوبی متواری بودند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه ماموران به صورت مستقیم چند تیر به سمت لاستیک های خودرو شلیک کردند در حالیکه متهمان چند عدد ضبط و پنل خودرو را از داخل به بیرون پرتاب می کردند؛ بعد از دقایقی خودرو بالاخره متوقف و راننده خودرو سریعا پس از این متواری شد و ماموران موفق به دستگیری یک متهم شدند.

بنابراین گزارش، متهم دستگیر شده همان فردی است که توسط ماموران حین سرقت از خودروی پژو ۲۰۶ دیده شده بود و تلاش های پلیس برای دستگیری همدست فراری او که صاحب خودروی سوناتای توقیف شده است، جریان دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سرقت لوازم خودرو سوناتا سوار عید قربان دعای عرفه درگیری محمودآباد صحرای عرفات معامله قرن منصور هادی حجت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است