Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:04:37 GMT

تیتر عجیب روزنامه سعودی برای ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۲۸۶

تیتر عجیب روزنامه سعودی برای ذوب آهن

روزنامه عکاظ عربستان تیتر عجیبی را بعد از حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، ذوب آهن در دیدار برگشت برابر الاتحاد عربستان که در قطر برگزار شد در دیداری پر گل با نتیجه چهار بر سه تن به شکست داد. ذوب آهن با توجه به شکست دو بر یک در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 6 بر 4 برابر نماینده عربستان تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه عکاظ عربستان بعد از پیروزی الاتحاد برابر ذوب آهن تیتر زد: "الاتحاد خاری در حلق تهران! عمید آسیا نقشه فارس‌ها را ناکام گذاشت".

بیشتر بخوانید:

بازتاب حذف ذوب‌آهن در AFC +عکس

این روزنامه عربستان در ادامه نوشت: "از سال 2016 که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی نماینده‌های عربستان و ایران را در زمین بی طرف برگزار می‌کند الاتحاد چهار بار در سه کشور امارات، قطر و عمان به مصاف نماینده‌ی ایران رفته و هر چهار بار به پیروزی رسیده است. الاتحاد ابتدا در سال 2016 در دیدار رفت برابر سپاهان در قطر با چهار گل به پیروزی رسید و در دیدار برگشت در عمان هم با 2 گل به پیروزی رسید. الاتحاد امسال هم برابر ذوب آهن ابتدا در امارات با نتیجه دو بر یک و در دیدار برگشت هم در قطر با نتیجه 4 بر سه به پیروزی رسید".

در ادامه این مطلب آمده است: "علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن قبل از این دیدار قول داد که الاتحاد را شکست دهد و پرچم ایران را در کشور دوست و برادر قطر به اهتزاز در آورد اما الاتحاد این بار هم نماینده ایران را ناکام گذاشت و این تیم هم مانند دیگر نماینده های ایران حذف شد".

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی عربستان سعودی الاتحاد ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • پیشنهاد عجیب برای اهدای زمین‌های ایران به اتباع
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیروزی بدون جنگ