Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:26:44 GMT

عباس: صهیونیستها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۵۲۲

عباس: صهیونیستها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: سیاست شهرک سازی در سرزمین های اشغالی به زودی از بین خواهد رفت. وی گفت پایان این سیاست به ناکجا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن شهرک های جدید یهودی نشین در کرانه باختری گفت: سیاست شهرک سازی در سرزمین های اشغالی به زودی از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت پایان این سیاست به ناکجا خواهد رفت.

 

 

عباس در بازدید از اردوگاه آوارگان فلسطینی در کرانه باختری گفت: مهم نیست که آنها (اسرائیلی ها) خانه هایی را در اینجا می سازند چون همه آنها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

 

محمود عباس در ماه های گذشته در انتقاد خود از اسرائیل از لحنی شدید استفاده کرده است. رژیم تل آویو در برنامه های غیرقانونی خود برای الحاق بیشتر سرزمین های فلسطینی حمایت بیشتری از ایالات متحده  کسب کرده است.

 

عباس در سفر خود به اردوگاه جلالون گفت صهیونیستها به زودی نابود خواهند شد. زمین های فلسطین متعلق به مردم فلسطین است. وی افزود: ملت فلسطین در سرزمین خود ثابت قدم ، مقاوم و تلاشگر خواهند بود.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعای عرفه عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار نماز عید قربان عرفه خبرگزاری شبستان اصفهان عید سعید قربان روز عرفه فلسطینی ها مقاومت فلسطین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، پلیس آمریکا در تازه‌ترین واکنش خشونت‌آمیز به تحصن دانشجویان معترض به جنگ غزه، دست‌کم ۲۵ تن از آنها را بازداشت کرد و چادر‌های دانشجویانی را که در محوطه دانشگاه ویرجینیا تحصن کرده بودند، برچید.

جالب آنکه به اذعان رسانه‌ها، تحصن تا زمانی که پلیس ضد شورش به سمت محوطه چمن پردیس دانشگاه یورش برد، کاملاً مسالمت‌آمیز و به‌دوراز هرگونه تنش بود.

هم‌زمان، خبر‌ها حاکی از آن است که دانشجویان معترض، با تکان دادن پرچم فلسطین، پوشیدن چفیه و سردادن شعار‌های ضد اسرائیلی، مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه میشیگان را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

دانشجویان دانشگاه‌های معتبر آمریکا برای دومین هفته متوالی در اعتراض به سیاست مصالحه‌جویانه دولت واشینگتن در قبال جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود؛ دست به تحصن می‌زنند یا تجمعات اعتراضی برگزار می‌کنند.

آنها همچنین خواستار انصراف دانشگاه از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تجاری حامی رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد