Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:24:30 GMT

سپاه بیجار ۶۶ سری جهیزیه به نو عروسان اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۱۸۶

سپاه بیجار ۶۶ سری جهیزیه به نو عروسان اهدا کرد

سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی روز سه شنبه در آیین اهدای این جهیزیه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سری جهیزیه شامل ۱۱ قلم کالای ایرانی است که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از محل اعتبارات داخلی سپاه خریداری و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: هر سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به قیمت تمام شده کالاها از درب کارخانه است تا در راستای ترویج ازدواج آسان،  افراد نیازمند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ میرآقایی یادآور شد: هر جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، سرویس قاشق و چنگال، سرویس ظروف آشپزخانه، کتری، اتو، پتو، فرش ۶ متری و برخی اقلام مورد نیاز دیگر است که با  هدف ت رویج ازدواج آسان و یاری رساندن به قشر محروم برای تشکیل زندگی در قالب یک فرهنگ فراگیر خریداری و توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار افزود: جهیزیه های اهدایی توسط سپاه با برنامه ریزی صورت گرفته توسط خودروهایی تا خانه زوج های جوان حمل و به ایشان تحویل داده میشود.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان یکی از برنامه های محوری و اولویت مجموعه سپاه است، گفت: برنامه اهدای جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت آبرومند از سوی سپاه همچنان ادامه دارد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

۹۹۴۳/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ازدواج استان کردستان خدمت رسانی زندگی مشترک فرش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ جهانشاه امامی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز بااشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است