Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی، دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا استفاده از تله‌ها و بمب‌های حاوی گاز سیانید سدیم را برای کشتن حیوانات وحشی صادر کرد.

این دستور کاخ سفید با اعتراض‌های گسترده فعالان محیط زیست همراه شده است. هرگاه حیوانات روی تله‌های حاوی بمب‌های سیانید پا بگذارند به شدت آسیب می‌بینند یا کشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان‌های دولتی آمریکا از تله سیانیدی موسوم به ام-۴۴ برای کشتن حیوانات وحشی استفاده می‌کند.

سیانید سدیم ماده‌ای بسیار سمی است و می‌تواند بلافاصله به مرگ منجر شود. اما این بمب‌های زمینی می‌تواند سبب کشته شدن انسان‌ها و گونه‌های در معرض خطر جانوری هم شود.

برای نمونه، در سال ۲۰۱۷، اتفاقی رخ داد که براثر تماس با این بمب، یک نوجوان ۱۴ ساله به صورت موقت بینایی خود را از دست داد و سگش کشته شد. خانواده این پسر نوجوان از دولت ۱۵۰ دلار خسارت مطالبه کرد.

استفاده از تله‌های سیانید سدیم در برخی از ایالت‌های آمریکا ممنوع شده است، اما فعالان محیط زیست خواهان ممنوع شدن آن در سراسر آمریکا هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.   عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.   آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.   برای دیدن تصاویر با کیفیت روی آنها کلیک کنید منبع: زومیت   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!