Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: حفظ عزت و کرامت زائران ایرانی در صدر همه تفاهم نامه‌ها با دولت عربستان قرار دارد و هیچکدام از مسئولین جمهوری اسلامی از خون شهیدان منا نخواهند گذشت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت دوشنبه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت «شهدای منا و مسجدالحرام» در چادر بعثه مقام معظم رهبری در منا، با رد ادعای مطرح شده از سوی برادر شهید غضنفر رکن آبادی اظهارداشت: این ادعا، دروغ محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاهم نامه‌های سازمان حج و زیارت امضا شده و کاملا روشن و شفاف است و هیچ نکته پنهانی ندارد.

وی تصریح کرد: نخستین بند همه تفاهم نامه‌های ما، حفظ عزت، کرامت، آرامش و امنیت زائران ایرانی است و همواره آن را طلب کرده ایم. کسی که برای زائرین عزت و کرامت را دنبال می‌کند، آیا از حقوق شهدای خود می‌گذرد و با آن معامله می‌کند؟!

رشیدیان گفت: فکر می‌کنم کسی که این حرف را زده، حتما بی اطلاع بوده یا هنگام صحبت کردن دچار خلجان شده و متوجه نبوده است چه می‌گوید و گرنه می‌داند هیچیک از مسئولین جمهوری اسلامی از خون شهیدانشان نخواهند گذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت فاجعه منا حادثه منا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز