Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:14:00 GMT

ژائو فلیکس باید در اتلتیکو فوراً موفق باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۶۵۳

ژائو فلیکس باید در اتلتیکو فوراً موفق باشد

ژوزه مورینیو می‌گوید ژائو فلیکس، پدیده جوان اتلتیکو مادرید به بهانه سن کم نمی‌تواند از زیر بار انتظارات شانه خالی کند و مثل ستاره‌های بزرگ تحت فشار قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو می‌گوید ژائو فلیکس، پدیده جوان پرتغالی اتلتیکو مادرید که با انتقال بسیار گران‌قیمت به این باشگاه مدتها است مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد با وجود سن کمی که دارد باید در این باشگاه درخشان ظاهر شود و نمی‌تواند به بهانه سن کم از زیر بار انتظارات شانه خالی کند چرا که او هم به اندازه ستاره‌های بزرگ دیگر که سن و سال بیشتری دارند برای موفقیت تحت فشار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فلیکس 19ساله امسال تابستان با قراردادی 126 میلیون یورویی از بنفیکای پرتغال به اتلتیکو مادرید پیوست و در بازی‌های پیش‌فصل اتلتیکو نمایش‌های درخشانی داشت. اما فلیکس با شروع فصل جدید باید جای خالی ستاره بزرگی مثل آنتوان گریزمان را پر کند که با ترک اتلتیکو راهی بارسلونا شده است.

 

هموطن پرتغالی فلیکس، ژوزه مورینیو می‌گوید قیمت بالای انتقال فلیکس به اتلتیکو باعث شده با وجود جوانی او، همه انتظار داشته باشند این پدیده جوان پرتغالی در تیم جدیدش بلافاصله موفق شده و نتایج درخشانی بدست آورد.

 

مورینیو در گفتگو با تلویزیون فدراسیون فوتبال پرتغال در این باره گفت:" ژائو فلیکس با چالش مواجه خواهد شد یکی به دلیل استعداد خارق‌العاده‌ای که دارد و دیگر به دلیل سرمایه‌گذاری عظیمی که باشگاهش برای او انجام داده. من معتقدم او نمی‌تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند و فرقی نمی‌کند که 18 ساله است یا 20 ساله یا 25 ساله".

 

 

مورینیو در ادامه صحبتهایش گفت:" آنچه اهمیت دارد استعداد او و مسئولیتی است که از این به بعد روی شانه‌هایش خواهد بود".

 

سرمربی نام آشنای پرتغالی در ادامه گفت:" سرمایه‌گذاری هنگفت اتلتیکو روی او باعث شده از فلیکس این انتظار وجود داشته باشد که تیمش را به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان برساند".

 

اتلتیکو مادرید مورینیو ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید مورینیو ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار تمساح با دست خالی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 28 یک شکارچی حرفه‌ای در فلوریدا تمساح بزرگی که باعث وحشت شهروندان آمریکایی شده بود را با دست خالی شکار و مهار کرد. این لحظات دلهره آور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • این ۸ وسیله حمام را فورا دور بیندازید
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم