Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: این نهاد با تعاملی که با دانشگاه‌ها دارد، از پایان نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی استقبال می‌کند.

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: این نهاد با تعاملی که با دانشگاه‌ها دارد، از پایان نامه‌ها و طرح‌های دانشجویی استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری ادامه داد: در موضوعات تخصصی فرآورده‌های نفتی، موضوعات اداری، مالی، ایمنی و موارد دیگر پس از بررسی طرح‌های دانشجویان، از آن‌ها حمایت می‌کنیم و مبالغ قابل توجهی را به آن‌ها می‌دهیم که در این امر سال گذشته موفق بودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از وجود ارتباط مناسب با دانشگاه بجنورد در راستای انعقاد تفاهم نامه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: با دفتر ارتباط با صنعت این دانشگاه نیز رابطه مناسبی برقرار شده است؛ به عنوان نمونه در زمان سال تحصیلی هر دوشنبه کارشناسان ما به دانشگاه بجنورد رفته و با دانشجویان به صحبت می‌نشستند.

وی افزود: شرایطی را فراهم کردیم تا دانشجویان از شرکت و روند دریافت، نگهداری، توزیع و آزمایش فرآورده‌ها بازدید کنند که این موضوع برای دانشجویان بسیار جذاب بود. این ارتباط باعث شد تا شرکت ما بیش از پیش به دانشجویان شناسانده شود.

شکوری در پایان اعضای هیئت علمی دانشگاه بجنورد را جوان و پرانرژی توصیف کرد و بیان داشت: از مجموعه هیئت علمی دانشگاه بجنورد دعوت کردیم و به شرکت آمده و با روند کارمان آشنا شدند. همچنین به آن‌ها اعلام کردیم از ایده‌هایی که دارند استقبال می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پروژه های دانشجویی ارتباط دانشگاه و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد