Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@20:09:09 GMT

شناورها برای تردد در شرق تنگه هرمز احتیاط کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۱۰۰

شناورها برای تردد در شرق تنگه هرمز احتیاط کنند

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با حاکمیت جریانات مرطوب شرقی به‌تناوب تا پایان هفته جاری، آب‌های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس با افزایش سرعت بادهای شرقی در نیمه ابتدایی روز و ساعات پایانی شب متلاطم پیش‌بینی می‌شود و بروز گرد و غبار در سواحل تنگه هرمز و جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرضیه سی‌سی پور افزود:  تا پایان هفته جاری در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در این مناطق خودداری کنند و تردد سایر شناورها به‌ویژه در محدوده دریای عمان و شرق تنگه هرمز با احتیاط صورت پذیرد.

سی‌سی پور بیان کرد: در این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اظهار کرد: توصیه می‌شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستانی و حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود. در این مدت تغییرات دمایی بین یک تا دو درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این اطلاعیه آمده است پیرو هشدارسطح زرد شماره6و با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبارباران و رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت(با احتمال گردوخاک)پیش بینی می شود .

فعالیت این سامانه از فردا در کلیه مناطق استان دوشنبه مورخ (۱۷/۰۲/۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا اواخرهفته جاری ادامه دارد.

در این شرایط  احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها-خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها،مسیل ها واجتناب ازفعالیتهای کوهنوردی -خودداری از چرایدام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع-محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت