Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:32:46 GMT

آتش‌سوزی کارگاه نجاری در اراک مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۳۸۶

آتش‌سوزی کارگاه نجاری در اراک مهار شد

آتش‌سوزی کارگاه نجاری در خیابان مشهد اراک، با تلاش آتش‌نشانان 3 ایستگاه مهار و خاموش شد و از سرایت به چاپخانه مجاور آن جلوگیری آن به عمل آمد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پایگاه خبری 125، با تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره 4، 6 و 11 را به ترتیب از میدان فراهان، خیابان محسنی و کوی الغدیر در ساعت 10 صبح روز گذشته 21 مرداد به صدا درآورد و آتش‌نشانان به محل حادثه در ابتدای خیابان مشهد، روبروی بانک کشاورزی اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسر آماده عملیات آتش‌نشانی اراک که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور یافته بود در این باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که یک کارگاه نجاری که مملو از چوب و ضایعات آن بود، در نبود مالک آن به علت نامعلومی طعمه حریق شده و به سقف کارگاه که تیرچوبی و قدیمی بود نیز سرایت کرده بود .

وی با اشاره به اینکه در کنار این کارگاه، چاپخانه‌ای با دستگاه‌های چاپ و افست وجود داشت، افزود: به علت سقف مشترک این چاپخانه با محل آتش‌سوزی، دود ناشی از حریق وارد چاپخانه شده و هر لحظه امکان گسترش و سرایت آتش به سقف و درون آن وجود داشت .

این افسر آماده عملیات ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه و پس از تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی، با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی از دو سمت خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند .

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی آتش‌سوزی و تیرچوبی بودن سقف کارگاه، یک دستگاه بیل بکو از شهرداری به محل حادثه اعزام و اقدام به تخریب سقف آن جهت جلوگیری از گسترش آتش‌‌سوزی و تسهیل در عملیات خاموش‌سازی آتش کرد که پس از آن، آتش‌نشانان آتش‌ را خاموش و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کردند .

افسر آماده عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم حضور مالک چاپخانه در محل حادثه و احتمال وجود خطر، نیروهای عملیاتی با بریدن قفل درب ورودی چاپخانه، دود ناشی از آتش‌سوزی را با استفاده از فن فشار مثبت تخلیه کرده و در ادامه با ایمن‌سازی محل حادثه و جابجایی لوازم سوخته و اطمینان از عدم وجود خطر احتمالی، با تحویل محل حادثه به مالک و عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند .

در این حادثه یکی از آتش‌نشانان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آتش نشانی برق سازمان آتش نشانی شهرداری گاز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: دیروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان، سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به ماموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت۱۶:۰۴ دیروز به سامانه۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی اضافه کرد: در ماموریت دیگری که در ساعت۱۸ دیروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد