Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:31:34 GMT

پنجمین دوره مسابقات ورزشی محلات شهر سنندج برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۴۸۵

پنجمین دوره مسابقات ورزشی محلات شهر سنندج برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر, حشمت الله صیدی صبح سه شنبه در نشست با اصحلب رسانه استان کردستان, اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات ورزشی محلات شهر سنندج از بیست و هشتم مرداد ماه تا هفتم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: ورزش در سطح محلات با ایجاد نشاط و سرگرمی، شور و نشاط اجتماعی و همچنین پر کردن اوقات فراغت می تواند نقش بسزایی را در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج ادامه داد: یکی از برنامه های فرهنگی ورزشی که در تقویم فعالیت های هر ساله  این شهرداری قرار دارد برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی محلات است که خوشبختانه در سنوات گذشته این رویداد ورزشی  با استقبال خوب شهروندان بویژه ورزشکاران قرار گرفته است.

صیدی از برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی محلات شهر سنندج خبر داد و یاداور شد: این دوره از المپیاد ورزشی در ۲۴ رشته ورزشی در دو گروه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد:  در این دوره از المپیاد ورزشی محلات ،آقایان در رشته های فوتبال، والیبال، بدمینتون، کاراته، کونگ فو، جودو، تنیس رو میزی، تخته نرد، دوزان، شطرنج، وشو و بستکبال به رقابت می پردازند.

شهردار سنندج گفت: بانوان نیز در رشته های فوتبال، والیبال، کونگ فو، کاراته، بدمینتون، آمادگی جسمانی، دارت، بسکتبال و طناب کشی و کودکان هم در رشته گاولکی به رقابت خواهند پرداخت.

صیدی افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در رشته های مختلف ورزشی به هیات های مربوطه هر رشته در سطح شهر و چادرهای مستقر در سطح شهر نسبت به ثبت نام خود یا تیم های ورزشی اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: در پایان این مسابقات به نفرات و تیم های برتر در هر رشته لوح یادبود و جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 4691078

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سنندج بازیهای بومی محلی سنندج روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است