Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@14:18:48 GMT

خودروی تاکتیکی ارس ۲ تحویل نیروهای مسلح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۴۹۲

خودروی تاکتیکی ارس ۲ تحویل نیروهای مسلح شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از صدا و سیما، خودروهای تاکتیکی ارس۲ با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی زمینی ارتش تحویل نیروهای مسلح شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این آیین با اشاره به توانایی های این خودرو گفت: خودروی تاکتیکی ارس۲ با داشتن تحرک بالا در مناطق صعب العور، نصب سلاح و ادوات نظامی با وزن بالا، توان و گشتاور بالا و افزایش نسبت توان به وزن، نسبت به نسل قبلی خود در حوزه موتور، شعاع عملیاتی، مصرف سوخت، استاندارد آلایندگی، شتاب، قابلیت حمل بار و قابلیت نصب سلاح و حرکت بر روی آن پیشرفت های قابل ملاحظه و ویژه ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی افزود: این خودرو منطبق با نقشه راه خودروی تاکتیکی و برای پاسخگویی به نیازهای کنونی نیروهای مسلح طراحی و ساخته و امروز تعداد انبوه آن در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.

وی با تجلیل از تلاشگران سازمان صنایع دفاع(ساصد) در ساخت خودروی تاکتیکی ارس دو گفت: با همراهی و همکاری شرکت‌های دانش بنیان، صنایع دفاع در طراحی و تولید تسلیحات و تجهیزات دفاعی و همچنین در صنعت خودروسازی نظامی با قابلیت و توانایی ویژه به اهداف خود دست یافته است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: دستیابی وزارت دفاع به دانش ساخت و تولید این خودروها گام مهمی در تأمین خودروهای پیشرفته است که فناوری ساخت آنها را چند کشور معدود در اختیار دارند.

وی با اشاره به مشکلات اخیر صنعت خودروسازی داخلی در حوزه تأمین قطعات گفت: وزارت دفاع با توجه به سرمایه های عظیم علمی و فناورانه خود در حوزه تولید و ساخت تجهیزات پیشرفته دفاعی و نظامی توانایی های بسیاری در تأمین قطعات مورد نیاز شرکت های خودرو ساز دارد و می تواند به عنوان بازوی کمکی صنعت خودروی کشور گره گشای ساخت قطعات تحریمی در حوزه تولید خودرو باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابیان احساس مسئولیت وزارت دفاع در تأمین امنیت همه جانبه مردم افزود: این سازمان علاوه بر تولید و افزایش قدرت بازدارندگی دفاعی ، همواره در جهت تأمین رفاه و آسایش مردم نیز تلاش می کند.

در این مراسم همچنین از نفربر زرهی ضدمین و ضد کمین رعد هم رونمایی شد.

156 / 156 خودروهای تاکتیکی ارس۲ وزیر دفاع امیر حاتمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر دفاع امیر حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو