Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان ادارات دولتی در حوزه محیط زیست و مدیریت سبز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، دوره‌های آموزشی تحت عنوان "مدیریت سبز، دفتر کار سبز " برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمردان افزود: رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکلیف قانونی بر طبق ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه و مصوبه هیئت وزیران از ضروریات پیاده‌سازی نظام مدیریت سبز محسوب می‌شود و نظام مدیریت سبز شامل: مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات، کاهش مواد زائد و بازیافت می‌باشد. بر این اساس مدیریت سبز نگاهی عقلایی و هوشمندانه به فعالیت‌ها دارد که باید در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود.

در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان با هدف ارتقاء آگاهی کارکنان در زمینه صرفه جویی، مصرف بهینه و مدیریت سبز و ایجاد و تداوم دولت سبز اقدام به برگزاری این دوره‌ها در ادارات سطح استان می کند.

انتهای پیام/ع

برگزاری دوره های آموزش مدیریت سبز، دفتر کار سبز در سیستان وبلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک