Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@19:48:58 GMT

سبک‎های غیرمجاز، چالش اصلی فدراسیون ورزش‎های رزمی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۵۳۶

سبک‎های غیرمجاز، چالش اصلی فدراسیون ورزش‎های رزمی

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سبک‌های غیرمجاز چالش اصلی فدراسیون هستند.
شهرام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: کسی که سرپرست است، تمرکزش را باید روی برنامه‌های کوتاه‌مدت بگذارد و بر همین اساس به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فدراسیون برنامه‌هایی را تدوین کردم که با کمک وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه شاید 70 درصد آنها محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نگاه و توجه ویژه به استعدادها و استعدادیابی را مهم‌ترین توصیه‌اش به رئیس بعدی فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: سبک‌های غیرمجاز یا سبک‌هایی که برای ورزش کشور اثربخش نیستند با قدرت و سرعت ساماندهی شوند، چون دغدغه اصلی ورزش‌های رزمی در این مقطع زمانی است.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به پرسشی که چه تعداد سبک در کشورمان زیرنظر این فدراسیون مجوز فعالیت دارد؟ بیان کرد: حدود 90 سبک اما در حال حاضر بین 160 تا 170 سبک در حال فعالیت بوده و این چالش اصلی فدراسیون است.
وی تأکید کرد: اگر این سبک‌ها که معضل و نگرانی کارشناسان، مخاطبان، ذی‌نفعان، خانواده‌ها و... هستند، ساماندهی شوند، خوب است.
عظیمی تصریح کرد: دغدغه خانواده‌ها در حال حاضر این سبک‌هاست، فردی چند ماه فعالیت می‌کند و درجه‌ای یا کمربند یک سبک را می‌گیرد اما بعد از آن، سبک موردنظر متوقف می‌شود، چون ما از روز اول برای مجوز دادن به آن، کارشناسی نکرده‌ایم و همه را دچار مشکل می‌کنیم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارتقای سطح خانواده کارشناسی وزارت ورزش و جوانان سبک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال