Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@06:28:58 GMT

استقبال ایران از سفر درمانی شیخ زکزاکی به هند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۰۱۱

استقبال ایران از سفر درمانی شیخ زکزاکی به هند

به گزارش جهان نيوز، سيد عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از عزیمت شيخ ابراهيم زكزاكی و همسرش برای درمان به کشور هندوستان و آرزوی بهبودی و بازیابی سلامتی کامل ایشان اظهار داشت: اميدواریم حضور آقای زكزاكی در خارج از كشور فرصت بهتری را برای حل مشكلات چند سال اخير ميان جنبش اسلامی نیجریه و دولت به منظور تضمین حقوق شیعیان، رفع محدودیت‌ها از جنبش و آزادی زندانیان ايجاد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از این روند آمادگی خود را برای هرگونه مساعدت اعلام می‌نماید.

دوشنبه شب (۲۱ مرداد) شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه به همراه همسرش، ابوجا، پایتخت این کشور را به سوی هندوستان ترک کرد.

جنبش اسلامی نیجریه در خصوص سفر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر این جنبش به هندوستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«بسیار خرسند هستیم که تایید کنیم که در این روز مبارک عید، شیخ زکزاکی و همسرش سوار هواپیمای خود در ابوجا شده و در حال حاضر در مسیر هند قرار دارند تا در آنجا در بیمارستان «مدانتا» درمان فوری پزشکی دریافت کنند.

این پیروزی تحقق وعده الهی است که گفته مومنان موفق خواهند شد. این خدا بود که به ما توانایی وصبر داد تا در مسیر وی گام برداشته و به این نتیجه برسیم.

در حالی که امروز ما از پیروزی خود به عنوان یک نعمت لذت می‌بریم به همه یادآوری می‌کنیم که شیخ زکزاکی همچنان به اتهامات دروغین علیه خود در نیجریه تحت محاکمه است. این مبارزه تا رسیدن به عدالت ادامه خواهد یافت.

ما از همه فعالان شجاعی که برای این هدف شریف فداکاری کردند، تشکر کرده و برای موفقیتشان در این دنیا و آخرت دعا می‌کنیم.»

منبع:میزان کپی متن خبر برچسب ها: شیخ زکزاکی نیجریه هند

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: شیخ زکزاکی نیجریه هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

به گزارش ایسنا، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین گفت: جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد. این‌ها مسائلی است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم. مقاومت منتظر عقب نشینی دشمن است؛ دشمنی که شکست آن در میدان ثابت شده است.

البریم در مصاحبه با المیادین افزود: مقاومت همچنان با قدرت در میدان حاضر است.

وی در واکنش به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و دیگر کشورها گفت: ما از عرصه‌های آگاهی در آمریکا، اروپا و کشورهای عربی قدردانی می‌کنیم.

پیش از این نیز احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مفاد برگه پیشنهادی جدید برای آتش‌بس در غزه بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است. بنابراین حصول توافق بعید است. پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

احسان عطایا همچنین تصریح کرد پیشنهاد مطرح‌شده دارای خلأهای اساسی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است و این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای از جزئیات سه مرحله‌ای صحبت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میان جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اتحاد در بالاترین سطح خود قرار دارد، بنابراین ما با همه پیشنهادهایی که می‌تواند باعث اختلاف و دودستگی میان فلسطینی‌ها شود، مخالفت داریم.

این عضو جهاد اسلامی همچنین گفت هر گونه تاخیر در حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به دلیل اسکله‌ای است که آمریکا به دنبال ساخت آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند