Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، به نقل از ایرنا؛ خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دوشنبه شب ۲۱ مرداد ماه برای پوشش یکی از سلسله برنامه های طرح دانشجویی ولایت در محل دانشگاه فردوسی مشهد حضور یافت اما افراد ناشناس از پوشش خبری این برنامه ممانعت کردند.

"طرح ولایت" به عنوان یک برنامه فرهنگی از سوی سازمان بسیج دانشجویی همه ساله برای دانشجویان عضو بسیج دانشجویی، سایر دانشجویان و تشکلهای دانشجویی دانشگاههای کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و چهارمین دوره طرح ولایت امسال با همکاری مؤسسه امام خمینی (ره) برپا شده است. برنامه نخست این طرح طی روزهای ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد ماه اجرا شد. دومین بازه زمانی طرح ولایت نیز از ۳۰ تیر تا هفتم شهریور ماه در قالب دو کاروان در مشهد در حال برگزاری است.

گرچه دفتر ایرنا در مشهد طی روزهای گذشته برنامه سخنرانیهای طرح ولایت را با حضور شخصیتهای مختلف کشوری در مشهد پوشش داده و اخبار آن را منتشر کرده است اما عصر دوشنبه ۲۱ مرداد ماه از حضور خبرنگار ایرنا در برنامه سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب در مسجد امام رضا(ع) در دانشگاه فردوسی مشهد از سوی افرادی که خود را از مجریان برنامه معرفی کردند، ممانعت شد.  

دیگر برنامه شامگاه ۲۱ مرداد طرح ولایت، برنامه سخنرانی سردار جوانی در محل مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه فردوسی بود که خبرنگار ایرنا پس از پایان این برنامه با مراجعه افراد ناشناس به وی مورد بازخواست قرار گرفت که چرا در آن محل حضور یافته است. خبرنگار ایرنا با اشاره به پوشش خبری بخش‌های مختلف این همایش و برگزاری آن در محیط فرهنگی دانشگاه و ماموریت ذاتی خود به عنوان یک خبرنگار، قصد خروج از محل را داشت که توسط این افراد بازداشت و تلفن همراه و ضبط خبرنگاری وی توقیف شد.

خبرنگار ایرنا تنها پس از پاک شدن تمام فایلهای صوتی نشست، امکان خروج از دانشگاه فردسی را پیدا کرد.  

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ایرنا سردار جوانی مهدی طائب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف گسترش فعالیت‌های سلامت‌محور در حوزه بین‌الملل آغاز کرد و پس از شکل‌گیری این معاونت و با همکاری معاونت‌های آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمینه رشد و توسعه این دانشگاه در حوزه بین‌الملل فراهم شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه بین‌الملل صورت پذیرفت و با ۲ سفری که به کشور‌های عراق و ترکمنستان داشتیم زمینه جذب و حضور بیش از پیش دانشجویان و گردشگران سلامت این کشور‌ها در مشهد فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های علمی و دانشجویی تعامل بسیارخوبی با کشور آلمان و در موضوع نوروساینس داشته و داریم و تداوم این همکاری‌ها فی ما بین را در سال ۱۴۰۳ هم خواهیم داشت.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت از جایگاه و وضعیت به مراتب بهتری به نسبت سال‌های قبل برخوردار هستیم و می‌بینیم که مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوی انتخاب نخست بسیاری از بیماران غیرایرانی جهت درمان در ایران بوده و هست، خاطرنشان کرد: خدمات بسیارخوبی در حوزه‌های سرپایی و بستری به بیماران غیرایرانی در مراکز درمانی دارای مجوز IPD ارائه شد و در سال گذشته و با همکاری استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، کمیته گردشگری استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستمی و گردشگری خراسان رضوی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد، دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی شاهد رشد خوبی در بحث حضور گردشگر سلامت در مشهد بودیم و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب دانشجوی غیرایرانی در کنار پذیرشی که به میزان سال‌های قبل بود، ثبت نام و جذب متمرکز ۵۰ دانشجوی عراقی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه که بهترین کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را با امکانات کامل در اختیار آنها قرار دادند زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا