Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر نخستین همایش تئاتر عربی استان خوزستان در آیینی با حضور مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان و پیشکسوتان در سالن استاد حاتمی‌نژاد در مرکز فرهنگی هنری شهید آوینی این حوزه رونمایی شد.
به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، شهریار قلی‌گشتی، مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان، در این آیین گفت: آبادان دارای هنرمندان کشوری و بین‌المللی است که دارای هویت شناخته شده است و‌ به دلیل اقوام مختلف باید از هنر و هنرمندان در قومیت‌های مختلف حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: آبادان هنرمندان توانمند و با اخلاقی دارد که می‌توان با تکیه و اعتماد به آنها بهبود و ارتقا سطح فرهنگ عمومی را افزایش داد.
جمال نصاری، استاد دانشگاه، نیز در این آیین گفت: تئاتر عربی در خوزستان به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد که با حمایت بیشتر می‌تواند در عرصه ملی و بینالمللی حایز رتبه شود.
عبدالرضا سواعدی، دبیر نخستین همایش تئاتر عربی استان خوزستان، هم در این آیین اظهار کرد: تاکنون در استان به تئاتر عربی خوب پرداخته نشده است که با حمایت‌های رییس حوزه هنری خوزستان و مدیر حوزه هنری آبادان تحقق پیدا کرده است.
وی با بیان این که این همایش با شش اثر فاخر به مدت سه روز از 22 تا 24 مرداد در آبادان برگزار می‌شود افزود: این همایش فرصتی است برای معرفی استعداد جوانان و تاتر بومی در استان خوزستان است.
نمایش حمل فی مریاء الذئاب نوشته حسن سلطانی و کارگردانی هادی جرف از سوسنگرد، نمایش ربال نوشته عبدالعظیم عساکره و کارگردانی عبدالعظیم عساکره از ماهشهر، نمایش حوادث لم تکن بالحسبان نوشته سالم باوی و کارگردانی سید کاظم قریشی از کارون، نمایش الورشه نوشته سید عدنان طاهری و کارگردانی یوسف محسناوی از ماهشهر نمایش رسیس نوشته رضا حویزاوی و کارگردانی رضا حویزاوی از سوسنگرد، نمایش لعبه الموت نوشته محمدرضا قاسمی و کارگردانی جاسم حروبی از شادگان در مدت برگزاری این همایش روی صحنه می‌رود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استاد دانشگاه استان خوزستان انقلاب اسلامی تئاتر فرهنگی هنری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود