Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@13:00:40 GMT

برقراری مسیر پروازی دوشنبه ـ مشهد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۰۹۴

برقراری مسیر پروازی دوشنبه ـ مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: شرکت هواپیمایی تاجیک ایر کشور تاجیکستان مسیر پروازی جدیدی به مشهد مقدس برقرار کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، محمدباقر قاسم‌زاده گفت: امروز مورخ سه‌شنبه 22 مردادماه 98 مسیر پروازی دوشنبه ـ مشهد توسط ایرلاین تاجیک ایر برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: این مسیر پروازی در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته با شماره پرواز 107 در مسیر رفت، ساعت 10:00 صبح و شماره پرواز 108 در مسیر برگشت - در ساعت 11:30 انجام می‌شود.

گفتنی است؛ جهت رفاه حال مسافران دو کشور، هواپیمای این پرواز Boeing 767 است که با ظرفیت حمل 250 مسافر در کلاس‌های اکونومی و بیزنس در خدمت مسافران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمه پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟