Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،عصر روز گذشته به همت سپاه بیجار و با حضور جمعی از شاعران کشوری و شهرستانی ، پنجمین محفل شعر آیینی با محوریت دفاع مقدس در سالن نور بیجار برگزار شد.

در ابتدای برنامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار ضمن خوش آمد گویی ، اهداف برنامه را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب سرهنگ میرآقایی با بیان این نکته که برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز هست از عوامل برنامه قدردانی نمودند.

در ادامه مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین علیه السلام در این مراسم با اشاره به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت:امنیت ، آرامش و رفاه زندگی ما حاصل خون هزاران شهیدی است که با دستان خالی و ایمانی راسخ در برابر بیست هزار چریکی آموزش دیده به فیض عظمای شهادت رسیدن.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص شهادت ، افزود: مقام شامخ شهادت جز با شهادت در راه خداوند قابل درک و فهم نیست ، انسان تا زمانی که لحظه شهادت را درک نکند نمی تواند به اوج آزادگی و ایثار دست یابد.

دریادار پاسدار محمد جواد سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای همسایه حدود هشت هزار کیلومتر مرز دارد، گفت: امنیت و آرامشی که الان داریم حاصل حضور پیشمرگان کرد در همین استان کردستان است که نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

سبحانی فر ادامه داد: پیش‌مرگان کرد در دل تاریکی شب با توکل به خداوند متعال، مجاهدت های خاموش را رسم کردند و در مقابل دشمنی ایستادگی کردند که به ۱۶۰۹ کیلومتر از مرزهای کشور تجاوز کرده بود و هیچ مانعی را برای توقف حرکت نمی دید.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین علیه السلام تصریح کرد: جنگ ایران و عراق جنگ تن در برابر تانک و تجهیزات نظامی بود و رزمندگان غیور ما با توکل بر خدا و رشادت های خود در برابر غول های آهنین دشمن ایستادگی کردند و پیروز میدان شدیم.

وی اضافه کرد: مسوولان ما بدانند برای به دست آوردن این انقلاب خون های زیادی ریخته شده و باید با تمام توان در خدمت مردم و رفع مشکلات آنها باشند.

در ادامه مراسم شاعران کشوری فاطمه افشاریان، سمانه خلف زاده، احمد علوی و قاسم صرافان اشعار خود را در وصف شهدا و انقلاب قرائت نموندن.

پنجمین محفل شعر آیینی بیجار با مرثیه خوانی و گلباران مزار مطهر شهدای بیجار خاتمه یافت.

پایگاه مقاومت بسیج شهید عذیری

حوزه مقاومت بسیج شهید چمران

دانلو

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند