Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@15:33:09 GMT

اولین گردهمایی جهادگران شهرستان قدس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۲۵۸

اولین گردهمایی جهادگران شهرستان قدس

به گزارش خبرگزرای برنا از تهران؛ این گردهمایی به همت شورای گروه های جهادی شهرستان قدس و مسئولین بسیج سازندگی و گروه های جهادی برادران و خواهران برگزار می شود.

 گفتنی است این همایش،شامل محورهای چون معرفی شورای گروه های جهادی شهرستان و قرارگاه جهادی شهید اسداللهی، ارائه گزارش عملکرد سیل استان لرستان به ویژه منطقه پلدختر، آمادگی اعزام نیروهای جهادی و نیز تخصصی به پلدختر جهت ساخت ۱۷ منزل روستایی و آشنایی با عرصه فعالیت گروه های جهادی  با حضور فرمانده سپاه شهرستان قدس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است مسئولین بسیج سازندگی و گروه های جهادی برادران و خواهران حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج دراین گردهمایی شرکت خواهند کرد.

زمان برگزاری این مراسم چهارشنبه ۲۳/۵/۹۸ ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ درمکان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج سیل برنا شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد

ابوالفضل طهماسبی از اجرای ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ هزار گروه جهادی در مناطق محروم کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سازمان بسیج سازندگی کشور در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی با مشارکت بسیج مستضعفین افزود: بیش از ۶۰ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد و در سامانه اطلس جهادی به ثبت رسیده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال گذشته با همراهی کمیته امداد امام خمینی بیش از ۱۲ هزار خانه احداث شد و همچنین به مرمت برخی دیگر از منازل کمک کردیم.

سردار طهماسبی به آبرسانی به یک هزار و ۶۳۸ روستای محروم کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مهم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام و از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه بین مزارع ساخته شد و در حوزه آبخیزداری نیز ۸۳۴ پروژه از جمله احیای قنوات، ساخت استخر‌های ذخیره آب و ... در قالب طرح "آبخیز تا جالیز" به اجرا رسید.

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر