Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:41:00 GMT

شماره ۴۵ فصلنامه «مطالعات فرهنگ- ارتباطات»منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۳۲۵

شماره ۴۵ فصلنامه «مطالعات فرهنگ- ارتباطات»منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فصلنامه علمی- پژوهشی «مطالعات فرهنگ- ارتباطات»، ویژه بهار ۱۳۹۸، که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می‌شود به ایستگاه چهل‌وپنجم رسید. عناوین مقالات درج‌شده در این شماره فصلنامه به این شرح است:

دوفضایی‌شدن خرید: رسانه‌های اجتماعی و «تغییر در تجربۀ خرید»

سعیدرضا عاملی؛ سیداحمد عسکری

بررسی شاخص‌های عفاف در زنان چادری سریال‌های تلویزیونی ایرانی
 مهدخت بروجردی علوی؛ محمدتقی کرمی؛ محسن شاکری‌نژاد

مسائل و محدودیت‌های تئاتر خصوصی در ایران از منظر فعالان عرصۀ نمایش

محمد روزخوش؛ فرشته رازقی

نقش سواد رسانه‌ای در تعدیل اعتیاد اینترنتی (مطالعۀ موردی: دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ دوم چهارمحال و بختیاری): محمدمهدی فرقانی؛ یاسین خدامرادی

بازتعریف نقش و جایگاه روزنامه‌نگاری علم در ایران: زهرا اجاق

بررسی کیفیت دوستی بین جوانان منزوی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کردستان): سردار فتوحی

تحلیل رابطۀ عاملیت کنشگر‎‌ ـ‌ ساختار با عادت‌وارۀ بوردیو در فرهنگِ‌کسب‌وکار دانش‌بنیان: سید علیرضا انوری؛ محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی دخت بهمی

الگوی تقابل رسانه‌ای انقلاب اسلامی با اسلام‌هراسی غرب مطالعۀ موردی نامۀ رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غرب: غلامرضا خواجه سروی؛ کمیل خجسته باقرزاده

سنجش میزان مرجعیت‌گرایی دینی و خوداتکایی دینی (مطالعۀ دو نسل پس از انقلاب اسلامی-گروه‌های سنّی ۱۵ تا ۳۰ و ۵۰ تا ۶۵ سال): مسیح علی‌پور؛ حسن محدثی گیلوایی؛ الله کرم کرمی‌پور

برآوردی از پیامدهای روندهای دینداری در آیندۀ تبلیغ دین: احمد کوهی؛ مجتبی امیری؛ محمدمهدی ذوالفقارزاده

فصلنامه علمی- پژوهشی «مطالعات فرهنگ- ارتباطات» به مدیرمسئولی محمد سلگی و سردبیری محمدمهدی فرقانی توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4691426

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی نشریات پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات علوم انسانی فعالیت های قرآنی طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی کنفرانس بین المللی آیت الله جوادی آملی دعای عرفه عید غدیر خم فلسفه معرفی کتاب عید سعید قربان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم