Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@03:32:29 GMT

تاریخ سازی سیمون بایلز در ژیمناستیک

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۴۶۰

ورزشکار 22 ساله آمریکایی تاریخ ساز شد.

طرفداری- سیمون بایلز، ژیمناست جوان آمریکایی موفق شد به اولین ورزشکاری تبدیل شود که یک تریپل دابل موفق در رشته ژیمناستیک ثبت کند.

به گزارش USA Today، این ورزشگاه 22 ساله آمریکایی در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آمریکا که در شهر کانزاس ایالت میسوری برگزار می شد، توانست به مقام قهرمانی دست یابد و پس از سال 1952 تبدیل به اولین ورزشکاری شود که هر 6 مقام قهرمانی مسابقات همه جانبه را به دست می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایلز این مسابقات دو روزه را با امتیاز 118.500 به پایان رساند که تقریبا 5 امتیاز بیشتر از نفر دوم مسابقات، سونیسا لی و حدود 8 امتیاز بیشتر از کریس مک کالم، نفر سوم مسابقات، بود. این قهرمان آمریکایی در رشته های حرکات زمینی، خرک و چوب موازنه به مقام اول رسید و در بارفیکس سوم شد. با این حال، چیزی بیشتر از قهرمانی در مسابقات ملی کار بایلز را جذاب کرد و آن، تریپل دابل در چرخش وی در پشتک زنی بود.

بایلز این حرکت را در ابتدا در روز جمعه امتحان کرد اما موفق به انجام این عمل نشد و برای حفظ تعادلش، مجبور شد که از دستانش استفاده کند اما او در بار دوم، هیچ مشکلی برای انجام این کار نداشت و به خوبی این حرکت را انجام داده و بر روی زمین آمد تا اولین ورزشکار بانوی دنیا شود که موفق به انجام تریپل دبل می شود. 

او در این باره گفت:

من خلاص شدم. من خیلی خیلی خوشحالم.

این تریپل دابل برای بایلز امتیاز 15.1 را داشت و  او آن شب را با امتیاز 14.750 در بارفیکس ادامه داد که نفر دوم رده بندی بود- دستگاهی که ضعیف ترین عملکرد را در آن داشت. بایلز در حال حاضر، در حرکات زمینی تقریبا بی رقیب است و بیشتر از نفرات دیگر، با خودش می جنگد و به همین دلیل ممکن است که عملکرد بهتری داشته باشد. قهرمان 4 مدال طلا در المپیک 2016 ریو، توانست به تعداد بیست مدال داخلی در مسابقات کشوری برسد که از این 20 مدال، 14 تای آن طلاست که رکوردی در ورزش مردان و بانوان است. 

بایلز پس از المپیک ریو، یک سال استراحت کرد که این یک سال نتوانست تغییری در غلبه وی بر دنیای ورزش ایجاد کند و فقط او را دوباره شارژ کرده و بهتر کرد. بایلز تا چند وقت دیگر باید به همراه تیم ملی آمریکا، در جام جهانی ژیمناستیک که در اشتوتگارت آلمان برگزار می شود به میدان برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت