Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:22:52 GMT

معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۶۱۶

معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،امروز مراسم معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز انجام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس در این مراسم گفت: اگر کسی می‌خواهد به سعادت در دنیا و آخرت برسد باید راه شهدا را در پی بگیرد شهدا از آنچه خداوند نصیب شان کرده خوشحالندو به کسانی که در مسیرشان گام می‌نهند بشارت بهشت را می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهیدان است و نباید گذاشت در جامعه یاد و خاطره شهدا از بین برود.

در این مراسم از زحمات یک سال و نیمه سروان پاسدار عین الله احمدی زاده قدر دانی و سرهنگ دوم پاسدار احمد درویشی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز معرفی شد.

انتهای پیام/ز

معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است