Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@16:12:04 GMT

مصالحه 80 درصدی پرونده های مشاوره در دورود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۷۵۶

مصالحه 80 درصدی پرونده های مشاوره در دورود

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ " قاسمی" در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد:  یکی از اقدامات بسیار مفید و موثر کارشناس و مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری11 شهرستان که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به خصوص مشکلات خانوادگی به کلانتری مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که با تلاش کارشناس مرکزمشاوره و دایره مددکاری کلانتری 11تعداد188 نفرازخدمات مشاوره بهره مند شدند،افزود : 80درصدپرونده های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری  شهرستان درمردادماه سال 98به مصالحه ختم شده است.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد : بیشتر پرونده های مصالحه شده در دایره مشاوره ومددکاری کلانتری 11 شهرستان شامل اختلافات خانوادگی ، حقوقی  است که مصالحه برخی از پرونده ها با تلاش مددکاراجتماعی باچندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسی  مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی دورود گفت : واحد مشاوره کلانتری 11به طور روزانه ودر وقت اداری  پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی ، حقوقی و آسیب های اجتماعی هست و شهروندان می توانند همه روزه در ساعات اداری ( 7- 14 ) به غیر از روزهای تعطیل به  واحدمشاوره کلانتری 11 مراجعه و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی رسانه فرمانده انتظامی کارشناسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان