Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:28:12 GMT

مرسدس خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۵۹۰

مرسدس خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، قرار است این خودروی بازسازی شده که اس اس کی ال نام دارد، در نمایشگاه Concours d'Elegance ۲۰۱۹ در پبل بیچ کالیفرنیا به نمایش گذاشته شود.

موضوع این نمایشگاه خودروهای اسپرت تولید شده در ۱۲۵ سال گذشته است و بسیاری از شرکت های خودروساز قدیمی دنیا مدل های کلاسیک بازسازی شده خود را در نمایشگاه مذکور در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر خودروی مسابقه ای سال ۱۹۳۲ مرسدس، در این نمایشگاه یک خودروی کلاسیک دیگر به نام دبلیو ۱۴۲ که محصول سال ۱۹۳۸ است نیز به نمایش گذاشته می شود. بنز برای بازسازی و نمایش یکی از قدیمی ترین تولیدات خود به نام موتورواگن که در سال ۱۹۸۶ ساخته شده هم برنامه ریزی کرده است.

خودروهای بازسازی شده دیگری که توسط مرسدس بنز در معرض دید علاقمندان قرار می گیرند، عبارتند از مرسدس سیمپلکس محصول سال ۱۹۰۳ با موتور ۴۰ اسب بخاری و مرسدس بنز ای سی کیو مدل ۱۸۸۶.

مرسدس اس اس کی ال با موتور ۲۴۰ اسب بخاری قابل ارتقا به ۳۰۰ اسب بخار، حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت و طراحی بدنه منحصر به فرد از شگفتی های فنی و مهندسی زمان خود محسوب می شد.

کد خبر 4691436

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی مرسدس بنز خودروسازان نوآوری فناوری نانو تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان اینترنت ماهواره فناوری فضایی گوشی هوشمند صندوق نوآوری و شکوفایی ناسا تولید دارو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد

(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد