Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:03:00 GMT

پیام باشگاه استقلال در پی خداحافظی میداودی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۱۸۵

پیام باشگاه استقلال در پی خداحافظی میداودی

باشگاه استقلال در پی خداحافظی میلاد میداودی از دنیای فوتبال، پیامی صادر کرد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال به دنبال خداحافظی میلاد میداودی بازیکن پیشین این تیم از دنیای فوتبال، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

تاریخ باشگاه استقلال شماره 10 های خاطره انگیزی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها میلاد میداودی است که میان هواداران استقلال همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. میداودی در لیگ برتر برای استقلال 13 گل به ثمر رساند و دوران خوبی با این تیم داشت و شاید اگر مصدومیت ناراحت کننده‌اش برابر ملوان رخ نمی‌داد، می‌توانست خاطرات شیرین بیشتری برای هواداران رقم بزند.

این مهاجم خوزستانی امروز از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و باشگاه استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌هایش در این تیم، برای میلاد آرزوی موفقیت در ادامه زندگی‌اش را دارد.

میلاد میداودی از فوتبال خداحافظی کرد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم