Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون خواهان حضور دلفی و نورافکن در مسابقات ملی امید است.

طرفداری- فدراسیون فوتبال برای حضور دو بازیکن ایرانی حاضر در لیگ بلژیک برای مرحله مقدماتی باز‌ی‌های المپیک رایزنی‌های خود را آغاز کرد.

به گزارش فارس، تیم امید درحالی در سال جاری مسابقات مقدماتی المپیک را در پیش دارد که به دلیل نبودن تاریخ این بازی ها در فیفادی، حضور لژیونرها در این مسابقات را در ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا امروز فدراسیون فوتبال نامه ای خطاب به بیات، رئیس ایرانی فدراسیون بلژیک ارسال کرده تا همکاری های لازم با فدراسیون ایران برای حضور امید نورافکن و یونس دلفی دو بازیکن ملی پوش تیم شارلوا در بازی های مقدماتی المپیک صورت گیرد.  همچنین رایزنی هایی هم با این باشگاه انجام شده تا این دو بازیکن بتوانند در تاریخ ذکر شده در کنار ملی پوشان تیم امید باشند.

البته شنیده هایی مطرح است که امید نورافکن از این تیم جدا شود که در صورت بازگشت این بازیکن به لیگ ایران تنها مشکل یونس دلفی است که در آینده مشخص می شود فدراسیون بلژیک با ایران همکاری می کند یا خیر. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای