Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ریبویلر نمک‌زدایی منطقه عملیاتی نفت‌شهر پس از 10 روز تلاش شبانه‌روزی در این منطقه عملیاتی، تعمیر و بهسازی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، میرحسین کاظمی، مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: این ریبویلر خاص با گرم کردن نفت به منظور جداسازی گاز ترش H2S در واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی نفت‌شهر و سپس انتقال آن به واحد خطوط لوله و مخابرات برای انتقال نفت خام تولیدی به پالایشگاه کرمانشاه اهمیت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پروژه تعمیر و بهسازی ریبویلر H-500 نفت‌شهر به همت همکاران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه ناحیه بسیج سپیدان گفت: این طرح در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه سپیدان و مشارکت مردم روستای اسفیان با هدف جلوگیری از هدر رفت آب اجرا شده است.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله شکوهی افزود: این طرح به طول هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر یکصد و ۵۰ میلیون تومان با مشارکت مردم روستا و با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی منطقه‌ای شهدای سپاه ناحیه سپیدان ساخته شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح حدود ۹۸ باغدار و بیش از صد هکتار از زمین های کشاورزی و باغ های زیر مجموعه این جدول از آن بهره مند می‌شوند.

سرداربوعلی فرمانده سپاه فجراستان فارس در حاشیه بهره برداری از این طرح ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی گفت: این کار حاصل مشارکت اهالی منطقه و روحیه بالای جهادی در مدیریت است.

روستای اسفیان در فاصله ۵۹ کیلومتری شهرستان سپیدان قرار دارد و سیب، گردو و انگور از مهم ترین محصولات این روستا است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان