Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@14:51:06 GMT

خبر جدید درباره اینترنت رایگان خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۷۹۴

خبر جدید درباره اینترنت رایگان خبرنگاران

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه ای که در پایگاه سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده اعلام کرد با توجه به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اهدای اینترنت رایگان یکساله به خبرنگاران، مدیران مسئول محترم رسانه‌هایی که در حال فعالیت هستند(فعال بودن رسانه‌های برخط و نظم در انتشار بالای 50درصد برای رسانه‌های مکتوب) می‌توانند اسامی خبرنگاران خود را برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس مدیران مسئول محترم تا پایان مردادماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir و ورود به پنل کاربری خود، نسبت به تکمیل یا ویرایش فرم درخواست اینترنت رایگان خبرنگاران بر اساس «اولویت» اقدام کنند. اسامی اعلامی از سوی هر رسانه، پس از ارسال به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف شفاف‌سازی، منتشر خواهد شد.

 

همچنین خبرنگاران اعلامی باید مالک شماره تلفن همراه درج‌شده در لیست تکمیل شده باشد و مسئولیت اسامی افرادی که در لیست‌های اعلامی هر رسانه به عنوان «خبرنگار» درج شده با مدیر مسئول است.

 

همچنین خبرنگارانی که به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، می‌توانند در بخش «خبرنگاران» سامانه جامع رسانه‌ها، ثبت‌نام کنند تا پس از بررسی اداره خبرنگاران، فهرست اسامی ایشان نیز برای اقدام به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شود.

 

بدیهی است فهرست ارسالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فهرست مندرج در سامانه جامع رسانه‌های کشور، تطبیق داده خواهد شد و با توجه به مرجعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص احراز هویت خبرنگاران و اصحاب رسانه، اسامی افراد خارج از لیست اعلامی، مورد تأیید این وزارتخانه نخواهد بود.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینترنت رایگان خبرنگاران اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت