Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر تالین استونی در حال برگزاری است که تاکنون سه نماینده کشورمان از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

بر همین اساس و در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست مقابل موحامد کلیش از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ دولت تاژی بایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. شیرازی در این مرحله مقابل جبرئیل تاگ از آمریکا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان گذشت. وی در دور دوم مقابل شوتارو یامادا از ژاپن با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حبیبی در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک مغلوب ترنت هیدالی از آمریکا شد و باید منتظر راه یابی این کشتی گیر به دیدار پایانی باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد (بازنده ها) ادامه دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه۱۲ بر ۲ از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف داوید کار از کشور آمریکا می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز با حضور در گروه بازنده ها، شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان کره جنوبی و مصر می‌رود.

خبر بروز رسانی می شود...

بیشتر بخوانید:

دعوت uww از ۳ داور ایرانی برای قضاوت در رقابت‌های جهانی کشتی

محمد بنا فرنگی کاران را به خط کرد/ اضافه شدن فرشاد علیزاده به کادر فنی

جیره سرایی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز