Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:38:04 GMT

توقیف نفتکش ایرانی گریس-۱ عصر امروز پایان می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۹۰۶

توقیف نفتکش ایرانی گریس-۱ عصر امروز پایان می‌یابد

مقامات جبل الطارق اعلام کردند توقیف نفتکش گریس-۱ عصر امروز سه شنبه پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رویترز به نقل از مقامات جبل الطارق اعلام کرد توقیف نفتکش ایرانی گریس-1 عصر امروز سه شنبه پایان می‌یابد.

 

طبق ترجمه تسنیم، این مقامات افزودند آنها در تلاش برای پایان تنش‌ها با تهران از زمان توقیف نفتکش گریس-1 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون دریایی سازمان بنادر جلیل اسلامی در نشست خبری امروز با اشاره به توقیف یک فروند نفتکش ایرانی به‌نام گریس-1 در جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها گفته بود:‌ انگلیسی‌ها به‌دلیل غرض‌ورزی این نفتکش را توقیف کردند و اسناد حل این مشکل بین ایران و انگلیس مبادله شده و آنها برای حل این مسئله ابراز تمایل کرده‌اند.

 

وی با تأکید بر این‌که در آینده نزدیک مشکل نفتکش ایرانی برطرف شده و با پرچم ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد، یادآور شد:‌ پس از توقف نفتکش انگلیسی‌ها در خلیج فارس، آمریکا و انگلیس به‌دنبال فضاسازی برای ممنوعیت تردد در تنگه هرمز بودند که با توجه به این‌که هیچ کشوری به آنها ملحق نشد این برنامه آنها شکست خورده است.

 

نفتکش گریس-1 روز پنجشنبه 13 تیر در آب‌های تنگه جبل‌الطارق توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه عید سعید قربان شبستان یزد اصفهان دهه ولایت و امامت روزنامه ها خطبه های نماز عید قربان مراسم دعای عرفه نفتکش گریس توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: از امروز آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را داریم و این نمایشگاه در ۱۵۰ هزار متر برگزار می‌شود و بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند. ناشران اصلی در نمایشگاه حضور دارند. امکان تفرج فرهنگی برای خانواده‌ها را فراهم کرده ایم.

اسماعیلی اظهار کرد: هر فرد ایرانی می‌تواند با سامانه مربوطه، با تخفیف خرید کند و رایگان دریافت کند. نزدیک به دو میلیون نفر از این طریق تاکنون کتاب‌های خود را دریافت کرده اند که امسال هم این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موسم حج با بیان اینکه ۲۷ اعزام برای حج انجام می‌شود، گفت: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرمودند، در این مراسم شرکت خواهند کرد و حج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • جهان امروز، محروم از کیمیاگری و شاعری ایرانی است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت