Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@20:37:04 GMT

علت تیراندازی در اتوبان بسیج اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۹۹۸

ساعت 24-رئیس کلانتری خزانه علت تیراندازی در بزرگراه بسیج را اعلام کرد.

 سرهنگ چنگیز ایدون، درباره علت وقوع این تیراندازی اظهار کرد: ساعت هفت شب گذشته ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی‌های خود به مردی برخورد کردند که با نشان دادن پراید خود مدعی شد ضبط خودرویش توسط سه سارق مورد سرقت قرار گرفته است. وی همچنین به کارآگاهان گفت زمانی که از پنجره بیرون را نگاه کرده متوجه حضور سارقان در محل شده اما زمانی که به دنبال آن‌ها آمده متهمان سوار یک خودرو پراید مشکی شده و از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران موضوع را به واحدهای گشتی دیگر اعلام کردند گفت: واحدهای گشتی دیگر سریعا به سمت متهمان که با خودروی خود به سمت افسریه متواری بودند رفتند؛ متهمان که متوجه حضور ماموران شدند سرعت حرکت خود را افزایش دادند بنابراین ماموران در پی همین موضوع و برای دستگیری سارقان با رعایت قانون به کارگیری از سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند که خودرو متهمان در افسریه، اتوبان بسیج متوقف شد.

رئیس کلانتری خزانه از دستگیری هر سه متهم خبر داد و گفت: با انتقال خودروی متهمان به کلانتری از متهمان حدود پنج گرم شیشه به همراه دو دستگاه ضبط سرقتی کشف و ضبط شد.

به گفته وی هر سه متهم به سرقت ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند که به دلیل اعتیاد به موادمخدرمرتکب سرقت شده‌اند؛ این افراد پس از طرح شکایت از سوی شاکی، هر سه نفر با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد