Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:50:11 GMT

سند توسعه 455روستای کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۲۵۱

سند توسعه 455روستای کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند توسعه روستاهای استان در دست تدوین است و پوشش ده‌ها روستای استان عملیاتی شده است .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد حسن نوروزی بعد از ظهر یکشنبه، 20 مرداد ماه در نشست با خبرنگاران، افزود: برای ۴۵۵ روستا تا پایان سال جاری برنامه توسعه ای تدوین خواهد شد و خروجی محوری در این بخش نیز مورد تاکید است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملیاتی سازی کمک های فنی و اعتباری در استان، اظهارکرد: برای تسهیلات پرداختی به جامعه هدف، بخشودگی ها  محور فعالیت قرار گرفت و سیستم بانکی و دستگاه ها برای تحقق اهداف هماهنگ شدند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری و ارتقای اشتغال زایی با محوریت بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید ظرفیت سازی در این بخش به شکل مطلوبی عملیاتی شود .

نوروزی با اشاره به مدیریت اعتبارات هزینه ای استان تصریح کرد: بازنشستگانی که تا پایان سال ۹۶ بازنشست شدند، در سال ۹۷ مطالبات مانده مرخصی خود را دریافت کردند .

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز مطالبات مرخصی بازنشستگان سال ۹۷ ، با تخصیص ۱۰۰ درصدی عملیاتی و ۳۵ درصد نقدینگی آن محقق شده است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت خبر داد و بیان کرد: ۷۶ دستگاه، اداره، بانک و شرکت در سطح استان در شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی شده و از دستگاه های برتر طی هفته دولت تقدیر می شود .

نوروزی با بیان اینکه باید بر اساس برنامه و استفاده از ظرفیت های توسعه ای کشور گام برداریم، عنوان کرد: باید ظرفیت های ایجاد شده برای دستگاه ها در سطح کشوری به عنوان یک مطالبه توسط مدیران استانی دستگاه ها پیگیری شود .

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه به عنوان راهبر توسعه کشور و در سطح استانی سازمان مدیریت با این ظرفیت شناخته می شود، تاکید کرد: قرار گیری در مسیر توسعه، کار تیمی هماهنگ را طلب می کند و باید بخش های مختلف برای تحقق اهداف به همدیگر کمک کنند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: برنامه نویسی قوی برای دستیابی به توسعه، همکاری همه جانبه را طلب می کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی شاخص کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد