Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی باید با محور ترویج سبک زندگی اسلامی مورد توجه باشد.
وی با تأکید بر برنامه‌ریزی انجام فعالیت‌های قرآنی در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر افزود: امروز در استان کرمانشاه فضای مطلوبی برای انجام کار قرآنی وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تلاش می‌کند تا با برگزاری جشنواره و مسابقات قرآنی در سال‌جاری زمینه انجام فعالیت‌های قرآنی را افزایش دهد.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی بستری برای دمیدن روح قرآن در خانواده‌ها است از این روی باید دستگاه‌های قرآنی بیشترین تلاش خود برای ترویج و نشر این فعالیت‌ها در سطح جامعه را داشته باشند.
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی امروز افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی گامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه بر ترویج اجرای طرح‌های قرآنی در مناطق حاشیه‌نشین تأکید کرد و گفت: بحث‌های قرآنی جای کار بسیار دارد و باید در این راستا تلاش کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی فعالیت های قرآنی ترویج سبک زندگی اسلامی اداره امور قرآنی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد