Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@00:31:17 GMT

همکاری دوباره نصیریان و مهرجویی پس از ۴۰ سال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۶۰۱

همکاری دوباره نصیریان و مهرجویی پس از ۴۰ سال

با قطعی شدن حضور علی نصیریان در فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی، این دو سینماگر بعد از ۴۰ سال دوباره با هم همکاری خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، حضور علی نصیریان در جدیدترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی قطعی شد و به این ترتیب پس از فیلم‌های «گاو»، «پستچی»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «مدرسه‌ای که می‌رفتیم»، این ششمین همکاری این دو هنرمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با بسته شدن قرارداد علی نصیریان و حضور این بازیگر پیشکسوت سینما در فیلم تازه داریوش مهرجویی، طلسم چهل‌ساله همکاری نکردن این دو چهره ماندگار سینمای ایران شکسته خواهد شد.

علی نصیریان در گفت‌وگویی درباره حضورش در فیلم «لامینور» بیان کرده بود که این پیشنهاد برایش بسیار لذت‌بخش بوده و خوشحال است که بعد از دهه‌ها فعالیت بار دیگر با مهرجویی کار خواهد کرد. او همچنین گفته بود: به نظرم فیلم مهرجویی کار خوبی خواهد شد و شاید یکی از بهترین‌ فیلم‌های اخیر او همین «لامینور» شود.

رضا درمیشیان که پیش‌تر در «سنتوری» دستیاری مهرجویی را برعهده داشته و در «نارنجی‌پوش» و «چه خوبه که برگشتی» به عنوان تهیه‌کننده کنار این کارگردان حضور داشته، اکنون برای بار سوم است که با او همکاری می‌کند و به عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت دارد.

«لامینور» که بیست و ششمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی است، همچنین سومین مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی در فیلمی از این فیلمساز خواهد بود.

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان جلو دوربین خواهد رفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی نصیریان داریوش مهرجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟