Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپیدرود به سرنوشت راه آهن دچار خوئاهد شد؟

طرفداری- تیم فوتبال سپیدرود رشت که در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران حاضر بود پس داز سقوط از این لیگ در لیگ دسته اول نیز شرایط مساعدی ندارد و علاوه بر پنجره بسته نقل و انتقالاتی، دچار مشکلات مالی نیز هست.

 تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سقوط به لیگ دسته اول، این روزها بازهم با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل رضا درویشی، امیر میربزرگی و محمدرضا زینال‌خیری سه بازیکن این تیم از جمع سرخپوشان رشتی جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، همچنین مسعود حیدری، مدیرعامل سپیدرود نیز که دو روز پیش به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، پس از جلسه با مسئولان استانی در سمت خود ابقا شد و قرار است امروز مقداری کمک مالی از سوی مسئولان به حساب باشگاه سپیدرود واریز شود تا این باشگاه بتواند بدهی‌های خود را تسویه کند.

سپیدرودی‌ها که به دلیل بدهی‌های خود فعلاً از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات محروم هستند، در تلاش هستند تا ظرف چند روز آینده رضایت شاکی‌های خود را به دست بیاورند و با دریافت مجوز از کمیته تعیین وضعیت، اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان جدید کنند. بدهی باشگاه سپیدرود به طلبکاران حدود 600 میلیون تومان است که باید هر چه سریع‌تر این مبلغ از سوی باشگاه پرداخت شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است