Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:18:12 GMT

پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی انزلی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۸۹۴

پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی انزلی آغاز شد

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر انزلی گفت: پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی انزلی با رویکرد بازیابی پیشینه فرهنگی شهرستان بندر انزلی از روز گذشته کار خود را آغاز کرد.

حامد سمیعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندر انزلی امسال با رویکرد بازیابی پیشینه فرهنگی انزلی در پنج محور فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری و محیط زیستی از روز گذشته 21 مردادماه فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات ورزشی در حوزه ورزش عمومی برنامه‌ریزی و سعی شده که به پیشینه بومی و محلی استان و شهر مربوط باشد.

سمیعی تصریح کرد: در حوزه هنری نیز با رویکرد بازیابی فرهنگی کارگاه‌های مختلف از جمله کارگاه مستند، فیلم‌سازی و مسابقه فیلم مستند با رویکرد بومی و پیشینه فرهنگی و مسابقه عکس برگزار شد.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر انزلی گفت: در حوزه گردشگری آشنایی با اقوام بومی انزلی، تورهای روستاگردی و انزلی‌گردی در این برنامه دیده شده است.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی محیط زیست، شب مستند فیلم‌های محیط زیستی، نشست‌های محیط زیستی از دیگر برنامه‌های این جشنواره هستند.

سمیعی با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره گلدهی لاله های تالابی انزلی تا 26 مردادماه ادامه دارد، تاکید کرد: برنامه ویژه جشنواره که شب گذشته با افتتاح رسمی آغاز شد در روزهای 24، 25 و 26 در محل مجموعه ساحلی طرح دریایی پاسداران با حضور چهره‌های سرشناس کشور اجرای برنامه خواهد داشت.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر انزلی با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از بخش‌های جنبی این جشنواره است، گفت: این نمایشگاه از 20 تا 29 مرداد در محل مجموعه ساحلی جهت بازدید عموم فعالیت دارد.

وی گفت: دستگاه های متنوع ورزشی، بازی‌های بومی و محلی، برنامه های نشاط اجتماعی ویژه کودک و خانواده و برنامه‌های خیریه فعالیت‌هایی است که در حوزه خیریه و فرهنگی انجام می‌شود.

سمیعی تاکید کرد: تفاوت‌ جشنواره پنجم گلدهی لاله های تالاب انزلی در رویکرد این جشنواره برای بازیابی پیشینه فرهنگی انزلی بوده که تمام آیتم‌ها در این قالب برنامه‌ریزی شده و جای تشکر دارد که در حدود 200 جوان پرانگیزه انزلی بصورت افتخاری در قالب دبیرخانه این جشنواره فعالیت کردند.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر انزلی با اشاره به اینکه اختتامیه 26 مرداد برگزار می‌شود،گفت: در پنجمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی انزلی تلاش است تا علاوه بر شادی آفرینی و نشاط اجتماعی بتوانیم در حوزه فرهنگی هم گام موثری برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالاب انزلي لاله های تالاب انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد