Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:26:23 GMT

گل‌محمدی: حقمان نیست زمین نداشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۴۰۵۱

گل‌محمدی: حقمان نیست زمین نداشته باشیم

یحیی گل‌محمدی در واکنش به موضوع قهرش در دیدار دوستانه تیم شهرخودرو و گل‌گهر اظهار کرد: هیچ قهری در کار نبود، بلکه از دیدار با وینگو بگوویچ و مسئولان گل‌گهر که این همه راه را طی کردند تا با ما در ورزشگاه امام رضا (ع) روبه‌رو شوند، خجالت می‌کشیدم‌.

وی ادامه داد: بگوویچ بزرگتر من است و من نسبت به او احترام ویژه‌ای قائل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی با آنها برای بازی دوستانه صحبت کردم، او به خاطر لطفش به من، کیلومترها راه را به همراه سایر اعضای باشگاهش طی کرد تا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بتوانیم بازی دوستانه داشته باشیم. نامه‌نگاری‌های این موضوع را هم انجام دادیم اما اجازه برگزاری بازی در آنجا را ندادند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه کرد: متاسفانه مجبور شدیم در زمین تمرین‌مان در منزل‌آباد از  گل‌گهری‌ها پذیرایی کردیم و شرمنده آنها شدیم. در بازی مقابل سپاهان و مس نیز همین اتفاق افتاد اما کسی توجهی نکرد.حرف برای گفتن زیاد دارم، اما در حال حاضر صحبتی نمی‌کنم و به موقعش راجع به خیلی مسائل باید با هواداران صحبت کنم.

گل‌محمدی تاکید کرد: ما به مشهد آمدیم و با عشق و علاقه کارمان را انجام می‌دهیم، تنها خواسته من به عنوان یک سرمربی، یک زمین تمرین و یک زمین مسابقه مناسب است. این حق من و تیمم است. حمیداوی به عنوان مالک باشگاه شرایط خوبی را ایجاد کرده است، اما دیگر زمین که نمی توانند از تهران به مشهد بیاورد. هیچ چیز بیشتری از کسی نخواستم، نمی‌دانم بابت این حداقل‌ها باید چه کار کنیم؟

وی افزود: حرف‌های ناگفته زیادی داریم که به موقع انجام خواهدشد، همه می‌گویند تنها نماینده فوتبال خراسان ما هستیم اما وقتی زمین تمرین و بازی نداریم باید چه کاری انجام دهم. مهمترین فاکتور ما برای آماده‌سازی همین زمین است. دوست ندارم خیلی مسائل را بازگو کنم اما علاقه‌مندان به فوتبال می دانند که با چه شرایطی پیش می رویم و این برای تنها نماینده فوتبال خراسان رضوی واقعا زشت است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش

با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد