Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه درودگران استان قم خام فروشی را بزرگ‌ترین مشکل صنعت چوب استان برشمرد و گفت: با خام فروشی ارزش‌افزوده‌ای نصیب تولیدکنندگان استان نمی‌شود و این ارزش‌افزوده به استان‌های دیگر می‌رسد که باید جلوی این خام فروشی گرفته شود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسین معماریان ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در شهرک صنعتی ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد با اشاره به مشکلات صنف درودگران استان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش این حرفه در قم تأمین مواد اولیه با توجه به طرح تنفس جنگل و عدم قطع درختان جنگلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تأمین چوب باغات در حال نابود شدن است، ابراز کرد: با راه‌اندازی شرکت تعاونی، هر خرید از این مجرا دارای ارزش‌افزوده است که این ویژگی به خریداران آزاد پرداخت نمی‌شود.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم با تأکید بر وجود 500 واحد صنفی فعال در زمینه چوب در استان یادآور شد: 20 هزار نفر به صورت مستقیم در این صنعت در استان قم مشغول فعالیت هستند که نشان از پویایی این صنعت دارد.

هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی در کرمانشاه برپا می‌شودنمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در رشت برپا شدبرندسازی و به دست آوردن بازارهای جهانی مهمترین هدف هیئت مدیره بازار مبل ملایر است

وی با اشاره به وجود مشکلات برای صاحبان مشاغل صنعت چوب به واسطه سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: تقسیم‌بندی‌های این سازمان برای بیمه کارگران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

معماریان خام فروشی را بزرگ‌ترین مشکل صنعت چوب استان برشمرد و اضافه کرد: با خام فروشی ارزش‌افزوده‌ای نصیب تولیدکنندگان استان نمی‌شود و این ارزش‌افزوده به استان‌های دیگر می‌رسد که باید جلوی این خام فروشی گرفته شود.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری نمایشگاه‌های مبلمان در استان قم خاطرنشان کرد: متأسفانه در این نمایشگاه‌ها افراد غیربومی حضور دارند که باید سازوکار مناسبی برای آن در نظر گرفته شود و حداقل 50 درصد غرفه‌های این نمایشگاه‌ها به تولیدکنندگان بومی واگذار شود.

رئیس اتحادیه درودگران استان قم با گلایه از هزینه‌های بالای تبلیغات برای این صنوف گفت: تولیدکنندگان به شکل سنتی در این حرفه مشغول به کار هستند و برای تبلیغات باید هزینه‌های کلانی برای هر ثانیه پرداخت شود که از توان تولیدکنندگان خارج است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز