Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هادی مدقق با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری مدیریت انرژی(فهام)، گفت: این طرح در چند سال اخیر برای مشترکان بزرگ بالای 30 کیلووات اجرا شده است و تاکنون حدود 400 هزار مشترک بزرگ صنعتی، کشاورزی و تجاری به این سامانه مجهز شده‌اند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر افزود: استفاده از سامانه یاد شده به منظور پایش دقیق مصرف و همکاری مناسب مشترکان بزرگ بخش صنعت، کشاورزی، تجاری و اداری موجب شده است تا پیک تابستان امسال را بدون مشکل و خاموشی سپری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم اجرای این طرح، نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان زیر 30 کیلووات در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در این مرحله از طرح، اولویت با مشترکان سه فاز بخش کشاورزی، صنعت و تجاری است که کنتورهای سه فاز خانگی نیز مشمول طرح نصب تجهیزات یاد شده خواهند شد.

مدقق با تاکید بر اینکه اولویت نصب کنتورهای هوشمند همچنان با مشترکان پرمصرف است، گفت: در بخش مشترکان تجاری و خانگی نیز مجتمع‌های بزرگ در اولویت هستند؛ بدین منظور در حال حاضر تجهیز مجتمع‌های تجاری بزرگ به کنتورهای هوشمند آغاز شده است تا با جمع‌آوری دقیق اطلاعات مصرفی مشترکان، برق با ولتاژ و کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر هادی مدقق نصب کنتورهای هوشمند آغاز مرحله دوم طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری مدیریت انرژی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نصب کنتورهای هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک شهر تهران آغاز شده است

سرهنگ علی  اصغر شریفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدید که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابر پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما با ترددهایی روان در سطح پایتخت بودیم .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت ، آبشناسان – سردار جنگل ، همت – جنت آباد و چمران - نهج البلاغ،  می باشد . 

سرهنگ شریفی گفت: انتهای بار  ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره ) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از  جلال آل  احمد، محمد علی  جناح بعد از پل شیخ فضل الله است .  

وی ادامه داد: همچنین انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری  - شیشه مینا  و رسالت قبل از پل سید خندان هم روان  می باشد .  

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد . 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد . 

رییس  مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر  معابری  که گذرگاه عابر  پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط  تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور  افزایش  ایمنی  این افراد اجرا می شود که از رانندگان می خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق  تقدم عبور  عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از  مقاطع و گذرگاهها عبور  نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور