Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار جانمحمدلو فرمانده سپاه ناحیه نظراباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : برای اولین بارجمعی از مردم شهرستلن نظرآباد در قالب اردوی راهیان نور به شمال غرب کشور اعزام شدند.

 

وی افزود : در این اردو زائرین از مناطق پیرانشهر ،سردشت و مراغه بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد هدف از اجرای این اردو را آشنایی زائرین از دستاوردها و فداکاریهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد : اینگونه اردوها تاثیرات زیادی در بالا بردن بصیرت وروحیه معنوی مردم دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان خاطر نشان کرد : در این اردو ۱۳۰ نفر شرکت دارند و در مدت سه روز از مناطق جنگ دیده ویادمان ها دیدن خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این طرح‌ها امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و بهره مندی ۶۰۰ خانوار افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل منبع ذخیره آب شرب در روستا‌های خانیک یگی مجد، آسفالت راه‌های بین مزارع حسینعلی و ابوجعفری، طرح حمام نمک درمانی به نمایندگی از ۶۰ طرح اشتغال زایی و نیروگاه‌های خورشیدی خانگی به نمایندگی از ۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید.

بازدید از کارگاه تولید دستگاه‌های نوین حوله بافی و دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده محمد مهدی فانی از دیگر برنامه‌های فرمانده سپاه انصارالرضا در بشرویه است.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد