Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: متقاضیان برپایی ایستگاه‌های صلواتی تا دو روز قبل از عید غدیر باید مجوز خود را دریافت کرده و قبل از آن اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر نکنند. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر ویژه عید غدیر که امروز به ریاست یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن بررسی ابعاد فرهنگی این مراسم در کاروان غدیر به وظایف دستگاه‌های دولتی نیز پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محسن میرهادی از اجرای نورپردازی ویژه در شب عید غدیر در قم خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر نورپردازی و آذین‌بندی در بلوار پیامبر اعظم(ص) توسط شهرداری قم انجام‌شده و ستادهای مناطق هشتگانه شهرداری قم  نیز در این مسیر مستقر می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: ایستگاه‌های خدمات‌رسانی و اکیپ‌های آتش‌نشانی در مسیر مستقرشده و تأمین آب شرب خنک و استقرار سرویس بهداشتی در دستور کار قرارگرفته است.

وی از صدور 9 مجوز ایستگاه صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم تا امروز خبر داد و گفت: متقاضیان برپایی ایستگاه‌های صلواتی تا دو روز قبل از عید غدیر باید مجوز خود را دریافت کرده و قبل از آن اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر نکنند و همچنین نمایشگاه غدیر نیز مانند سال گذشته در پردیسان دایر خواهد شد.

برپایی 2 ایستگاه صلواتی در پلدختر؛ روزانه 5000 پرس غذا برای سیل‌زدگان طبخ می‌شود‌45 ایستگاه صلواتی در استان همدان ‌به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهند‌480 ایستگاه صلواتی توسط هیئت‌های مذهبی خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد

در ادامه جلسه احمدزاده نماینده شرکت مخابرات استان قم از پوشش آنتن دهی مسیر پیاده‌روی کاروان غدیر در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و تصریح کرد:  اینترنت مسیر پیاده‌روی 4G  بوده و 6 تلویزیون شهری و یک تلویزیون داخل مسجد مقدس جمکران در اختیار نهادهای فرهنگی است تا بتوانند در جهت ترویج  فرهنگ علوی از آن استفاده کنند.

وی شرکت مخابرات را آمادگی همکاری با مسجد مقدس جمکران و دیگر نهادها خواند و گفت: امروز تلفن همراه به‌عنوان یک رسانه در دسترس همه بوده و با آنتن دهی مناسب در مسیر کاروان غدیر زائران امکان ارسال فیلم و عکس را در شبکه‌های اجتماعی را دارند.

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم

به پاسداشت خدمات ارزنده دکتر احمدعلی فروغی ابری در سالیان متمادی و تاسیس دانشگاه آزاد خوراسگان، بلوار ورودی شمالی دانشگاه آزاد که به بلوار امام‌رضا (ع)، مقابل کارخانه قند اصفهان منتهی می‌شود، به نام بنیان‌گذار دانشگاه نام‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ آئین تکریم مقام معلم و پاسداشت پرفوسور محمدعلی فروغی موسس دانشگاه آزاد اصفهان در گلزار شهدای این دانشگاه با حضور رئیس کل دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای شورای شهر اصفهان برگزاری شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان حاصل عمر دکتر فروغی است

محمد نورصالحی ضمن تبریک سالروز گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: خیابان ورودی دانشگاه به نام دکتر فروغی نامگذاری شد زیرا این کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای تجلیل از ایشان انجام دهیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان حاصل عمر دکتر فروغی است، این استاد گرانقدر خیرات و برکات زیادی برای استان داشته است، زیرا گواهی می‌دهم دکتر فروغی دانشگاه آزاد را مانند خانه خود تلقی می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: دکتر فروغی استادی است که عمر خود را برای اعتلای سطح علمی استان و کشور هزینه کرد.

هوشنگ نظری‌پور در آیین تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار اقدامی موثر برای جامعه است و با برگزاری چنین برنامه هایی ضمن قدردانی از کسانی که سال‌ها عمر خود را صرف خدمت صادقانه به مردم می‌کنند، روحیه خدمت‌گذاری و تلاش مجاهدانه را در دل جامعه می‌توان بیش از پیش زنده نگه داشت.

وی افزود: با توجه به لایحه دو فوریتی شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به نام «استاد فروغی» به درخواست مدیریت این دانشگاه و مصوب شدن این مورد در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای ششم اصفهان در روز نهم اردیبهشت، این اقدام امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ همزمان با گرامیداشت روز و مقام معلم طی مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: به پاسداشت خدمات ارزنده دکتر احمدعلی فروغی ابری در سالیان متمادی و تاسیس دانشگاه آزاد خوراسگان، بلوار ورودی شمالی دانشگاه آزاد که به بلوار امام‌رضا (ع)، (مقابل کارخانه قند اصفهان) منتهی می‌شود، به نام بنیان‌گذار دانشگاه نام‌گذاری شد.

نظری‌پور تصریح کرد: توجه به جایگاه ویژه معلمان و اساتید، باید به هر طریق از زحمات این بزرگواران قدردانی کرد، چراکه این نوع اقدامات برای پاسداشت چهره های ماندگار علمی و فرهیختگان شهر بسیار موثر و ماندگار است.

به گزارش ایمنا، به پاسداشت خدمات ارزنده دکتر احمدعلی فروغی ابری در سالیان متمادی و تاسیس دانشگاه آزاد خوراسگان، بلوار ورودی شمالی دانشگاه آزاد که به بلوار امام‌رضا (ع)، (مقابل کارخانه قند اصفهان) منتهی می‌شود، به نام بنیان‌گذار دانشگاه نام‌گذاری شد.

احمدعلی فروغی ابَری متولد سال ۱۳۲۰ در اصفهان، سال ۱۳۶۶ شمسی بر اساس پیشنهاد مسئولان و مقامات استان به تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اقدام کرد؛ او عضو هیئت مؤسس و هیئت امنای این دانشگاه بود و ۲۹ سال به عنوان با سابقه‌ترین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کرد و به‌عنوان چهره ماندگار پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی معرفی شده است.

کد خبر 749583

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود