Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران درباره آخرین وضعیت لیگ برتر اظهار داشت: تیم های لیگ برتری به غیر از تیم‌های راه‌ یاب ملل مریوان، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان، هیچ تیم دیگری در لیگ برتر و دسته اول تا به امروز با فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان خود تسویه حساب نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به غیر از این ها  باشگاهی با بازیکنان و کادرفنی خود تسویه حساب کرده است هنوز مدارک را به فدراسیون ارسال نکرده است، ما هم طبیعتاً از این تصفیه حساب بی‌اطلاع هستیم اما به استثنای سه باشگاه ذکر شده، هیچ باشگاهی با فدراسیون تسویه حساب نکرده و تا زمانی که این کار انجام نشود، مسابقات لیگ برگزار نمی‌شود.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: برای آخرین بار به کلیه باشگاه‌ها فرصت داده می‌شود تا در روز‌های شنبه الی دوشنبه مورخ ۲۶ مرداد لغایت ۲۸ مرداد، جهت تصفیه حساب به امور مالی فدراسیون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: روسیه در دفاع بهتر از ما عمل کرد/ از بازی بازیکنانم رضایت دارم

ایران - روسیه/ کار سخت سروقامتان مقابل تزار‌های پرافتخار

تیم ملی والیبال ایران ۰ - روسیه ۳ / سهمیه المپیک به تعویق افتاد/ پایان کار سرو قامتان در سرزمین تزار‌ها

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست سازمان لیگ والیبال درباره شرایط باشگاه ها 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد