Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:25:38 GMT

صاعقه جان مرد کامیارانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۸۵۵

صاعقه جان مرد کامیارانی را گرفت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه عصر امروز در روستای بیله واز از توابع شهرستان کامیاران روی داد.

مصطفی فرامرزی افزود: بلافاصله پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، یک دستگاه آمبولانس همراه با کارشناسان مرکز به محل حادثه اعزام شده و فرد حادثه دیده که پیرمردی ۷۰ ساله بود را به بیمارستان سینای کامیاران منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پس از بررسی‌های انجام شده کارشناسان اعلام کردند این فرد بر اثر صاعقه در دم جان باخته است.

اورژانس ۱۱۵ کردستان دارای ۵۸ پایگاه شهری و جاده ای، ۲ پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.

انتهای پیام/ز

رعد و برق جان مرد ۷۰ سال را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز