Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  رابط کارگروه هماهنگی امور استان¬ها شورای اصلاح طلبان در این جلسه با بیان وظایف این کارگروه گفت: این کارگروه در راستای فعالیت شورای اصلاح طلبان وظیفه پیگیری تشکیل این شورا در سطوح استانی و شهرستانی را بر عهده دارد که در استان آذربایجان شرقی این مسئولیت بر عهده وی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق بناب با اشاره به فعالیت این کارگروه ، ایجاد تمهیدات لازم جهت ارتباط شوراهای اصلاح طلبان استان ها را از جمله اهداف آن عنوان کرد و گفت خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی 22 حزب فعال عضو شورای اصلاح طلبان استان بوده و از زمان تشکیل در راستای سیاست ها و مصوبات شورای اصلاح طلبان عمل کرده و در جایگاه خود ضمن فعال ساختن شورا در سطوح شهرستانی استان، پیرامون رخدادها و مسایل مختلف استان و نیز مباحث انتخابات فعال بوده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوره جدید فعالیت شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت فعالیت هیأت رئیسه قبلی ، اعضای جدید هیأت رئیسه این شورا در استان آذربایجان شرقی شامل رییس، دو نفر نایب رئیس ، دو نفر دبیر با همدلی و رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.
صادق بناب اضافه کرد: البته با توجه به پیش بینی فعالیت چهار کارگروه تخصصی با عضویت 5 نفر از اعضای شورا به منظور تسریع در فعالیت های شورای اصلاح طلبان روسای این کارگروه ها نیز به عضویت هیأت رئیسه در خواهند آمد.
وی کارگروه شهرستان ها، برنامه ریزی، ارزیابی و پایش، ارتباطات و رسانه را کارگروه های تخصصی شورای اصلاح طلبان  آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: اعضای و روسای هریک از این کارگروه ها در جلسات آتی شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی با برگزاری انتخابات تعیین می شوند.

در راستای اجرای آیین نامه چگونگی تشکیل و فعالیت شورای اصلاح طلبان، اعضای این شورا در  آذربایجان شرقی با تشکیل جلسه ای که با حضور صادق بناب رابط کارگروه هماهنگی امور استان های شورای اصلاح طلبان برگزار شد، جعفر تقوي از حزب اتحاد ملت به عنوان رئيس، داود كهنمويي(به عنوان شخص حقیقی) و رسول ايمان زاده(نماینده انجمن اسلامی معلمان) به ترتيب به عنوان نواب اول و دوم رئیس، خاطره كليبری( نماینده مجمع زنان اصلاح طلب) و رامین دركالی (نماینده حزب همبستگی) به عنوان دبیران اول و دوم این شورا انتخاب کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد